{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.699 visninger | Oprettet:

Skal killinger ikke være 14 uger? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skrive dette indlæg da jeg efter har set mig lidt omkring ang killinger at mange sælger dem før de 14 uger ??

ER DET IKKE BEDST AT VENTE eller er det bare mig ..

Syntes man skulle tage emnet op herinden så alle er klar over dette det er til trods bedst for killingerne:0)

Håber ikke jeg fornærmer nogen med dette indlæg eller andet for ved da de fleste her er klar over dette ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal killinger ikke være 14 uger?
  • #1   2. jul 2009 Det er rigelig svært for mange at vente med at sælge killingerne til de er 12 uger,så hvis vi bare kunne opnå dette,er det mere end godt.
    Så de 14 uger er nok uopnåeligt...


  • #2   2. jul 2009 Line: mig fornærmer du i hvert til fald ikke..

    Men son en anden skriver ligge grænsen ved de 12 uger..

    Men jeg kan kun give dig ret, jeg så osse helst at de var 14-16 uger inden de måtte flytte hjemmefra..


  • #3   2. jul 2009 Grænsen er 12 uger, men i naturen beholder mormis dem ofte til de er 16 uger eller de små holder sammen indtil den alder ca - det er derfor en god idé, at beholde killinger til den alder, hvis man kan.

    Jeg får to på 7 uger hjem i dag - det er tilgengæld MEGET kriminelt, at smide katte ud i den alder. De kan hverken søge føde eller overleve alene på egen hånd på anden vis.



  • #4   2. jul 2009 Julie..

    Jeg oplever ikke det er svært.. jeg skriver jeg så helst at grænsen var ved den alder.. mine killinger flytter ikke før ved den alder.. smiler da de for det meste er blivet neutreliseret, og det bliver de ved 14-15 ugeres alderen..


  • #6   2. jul 2009 Det er ikke det mindste svært at holde killinger længere end 12 uger - jeg sælger ikke mine før de er fuldt vaccineret - den sidste af de to vacciner gives ved 16 uger - så flytter killingen når den er ca. 17 uger.

    Det giver mig trygheden at killingen leveres og jeg ved vaccinen har effekt - det ved man ikke når der vaccineres tidligere.

    Kan folk ikke vente - fint med mig, der er masser der gladelig sælger.


  • #8   2. jul 2009 HEj Alle:)

    Tak for jeres svar / intr,det er super dejligt at få lidt respons tilbage:)

    Har ingen killinger .. Oprettede mere fordi jeg læste en del steder her at man tog killinger væk fra moderen for tidligt så det var mere som er info for andre også og så lige høre om jeg var helt gal på den , så jeg ikke lyder som en "skør" kvinde der vil pådutte noget smiley

    VED DYRENS BESKYTTELSER SAMT ANDRE DYREORGANISATIONER ANBEFALER AT KILLINGER FØRST FLYTTER NÅR DE ER 12 UGER ELLERS SKAL MAN HAVE 2 FRA SAMME KULD....

    men som sagt er der altid undtaleser men jeg vil jo det bedste for de kære små ....







  • #9   2. jul 2009 Jeg tænker ikke på mig selv eller de fleste andre kattemennesker / opdrættere...
    Men man ser stadig killinger der desværre sættes til salg kun 8 uger gl.
    Det var det jeg mente.


  • #10   2. jul 2009 Hej igen:)

    ja ..ved godt de fleste herinde er klar over dette de 14 uger :0)

    Vi elsker jo kattene

    men tak endnu engang for svar

    og god dag smiley


  • #11   2. jul 2009 Mine er fuldt vaccineret og neutraliseret - så ca 16 uger. Avlskatte fra 12 uger.

    Hundehvalpene er fra 10 uger før salg - skødehunde

    Skulle jeg bruge en brugshund, så bliver det hele lidt dobbeltmoralsk, da jeg så helst vil ha dem så unge som muligt. Min sidste fra Holland var lige ved at være 8 uger, da jeg hentede hende


  • #12   2. jul 2009 Jeg fik mine <b>Smukke & Rose</b> som 10½ ugers..
    Deres mor ville ikke tage sig af dem, de har heldigvis ingen skade taget..

    <b>Àron</b> fik jeg da han var ca. 15 uger..

    Hvis jeg skulle sælge killinger, ville jeg sælge dem ved 14 ugers alderen..

    Kram -


  • #14   3. jul 2009 Som Felis skriver, så er der ingen kattelov.

    Kattene mangler VIRKELIG deres egen lov.......


Kommentér på:
Skal killinger ikke være 14 uger?

Annonce