{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Skal, skal ikke?? Killinger... {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der kan hjælpe mig? Jeg vil gerne prøve og få killinger på enten Musho eller Sarabi. Men kan man komme af med killingerne? Er der nogen der ved om der er efterspørgelse på killinger? Kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal prøve.. De skal nemlig snart sterilleseres.. De er meget kælne og har et dejligt temperamt.. Ændre de adfærd når de har fået killinger? Eller vil de være sig selv igen? Håber nogen har nogle gode råd!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal, skal ikke?? Killinger...
  • #1   4. apr 2007 Det er en rigtig god ide at skire sig at nogle vil ha killingerne først for ellers har du pludselig rigtigt mange katte hvilket godt kan gi problemer

  • #2   4. apr 2007 Skal jeg bare spørge venner og bekendte? Eller annoncere?

  • #3   4. apr 2007 Tak for hjælpen.. Tror jeg lader vær med at avle.. Vi kan desværre ikke selv have flere dyr... Men jeg takker..;-)

  • #4   5. apr 2007 Hvis du prøver at tage et kig på internaternes hjemmesider, får du svaret på, hvad der er det rette at gøre. Der er ALT for mange katte i overskud, så hvorfor "lave" flere? Hvert år bliver tusinder af sunde raske katte aflivet, bare fordi der ikke er gode hjem til dem. Så det er en meget fornuftig og kattevenlig beslutning at lade være med at avle. Og det er rigtig godt at kattene bliver neutraliseret.

Kommentér på:
Skal, skal ikke?? Killinger...

Annonce