{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

skal - skal ikke - skal - skal ikke??? {{forumTopicSubject}}

hey... som nogle af jer ved, har jeg en syg kat i pleje, samt 12 andre indekatte og 1 udekat, som ikke kommer ind...

jeg sidder så og tænker på, om jeg skal finde et nyt hjem til tre af dem foruden de to killinger jeg har...

det drejer sig om:

Junior - en hankat på to år, som er en inde og ude kat. ikke renlig indenfor, men en rigtig kælepot når man først kommer igang. han laver strinte-bevægelser med halen, men der kommer intet, endnu i hvert fald. han er rød og hvid, og nok lidt vel godt i stand.

Lille mis - en anden hankat på knap et år, som jeg har fra en gård. sindsyg kælen og hvis det stod til ham, så sad jeg i sofaen med ham på skødet 24/7. ikke renlig indenfor, men miaver ved døren når han vil ud.

så er der snuske, som er en lille pige fra august, som er fuld af fid og ballade. hun har været ved at dø to gange da hun var mindre, men det er OVERHOVEDET IKKE til at mærke på hende nu. hun har hver dag op til flere ture, hvor der bare skal flyves op af trapperne og dem der evt kommer i vejen, de bliver bare trumlet. en rigtig putte og nussegøj, ikke for dygtig til kattebakken, men hvis der ikke er for mange fristende planter, så går det fint.

hvad vil i råde mig til?

er tæt knyttet til dem allesammen, men de tre her er de eneste jeg evt ville kunne undvære...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal - skal ikke - skal - skal ikke???
Kommentér på:
skal - skal ikke - skal - skal ikke???

Annonce