{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Tilbage til kattegalleriet {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg endelig tilbage, men med ingen katte desværre
smiley for en uge siden kom vores nabo forbi og fortalte at min stakels Tærte var blevet kørt ned, han har været den dejligste kat nogensinde og glemmer ham aldrig det samme skete for min dejlige Lion som i kan se i mit fotogalleri. Heldigvis bor jeg ikke på en gård mere hvor der lægger en vej op af. jeg er flyttet i rækkehus og ville prøve og finde en ny kat, men den skal være øremærket,steriliserede eller kastrerede og vaccineres. håber i kan hjælpe mig.
KH. Stine

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilbage til kattegalleriet
  • #1   16. jun 2009 hva med at købe to katte så de har hinanden?

• #2   16. jun 2009 Ja det ville jeg meget gerne men vi bor et sted hvor man kun må ha et dyr.

• #3   16. jun 2009 du kan da købe en på et internat, der er mange killinger her om foråret/sommeren

• #4   16. jun 2009 Stine M, prøv at holde øje med www.vildkat.dk. Før eller siden vil der garanteret være en kat der passer til dig og til det du kan tilbyde den. Der er ofte katte, der søger et hjem, hvor de kan være enekat - fx en kat der er blevet stresset af at gå i for stor flok hos en opdrætter, eller en kat der bare er vant til og glad for at være enekat.
    Hvis den skal være indekat, så vælg en der er vant til at være inde.
    Internat/kattehjem som Maria foreslår er også en ide. Tror efterhånden at alle internater har neutralisation og øremærke med i kattens pris.

Noget andet du kan gøre (og som jeg ville gøre ... og også har gjort, dog desværre uden held) er at forsøge at få ændret husdyrreglerne så det bliver tilladt at have to katte. Det smarteste er nok at tage det op på generalforsamling, argumentere godt for sagen og håbe det bedste. (Hvis du får brug for det, har jeg relevant materiale jeg kan sende til dig).

• #5   16. jun 2009 Prøv at se tråden "Han fortjener en chance". Der er en kat der godt kunne trænge til et sted, hvor han er mere ønsket... hvis du tilfældigvis skulle på tæt på den og kan acceptere langhårskat. Katten er godt nok ikke kastreret (men det er der jo råd for, hvis det er)

Der er tit annoncer her på KG med skønne (også neutraliserede) katte, der søger nyt hjem.

• #6   16. jun 2009 på = bo

• #7   16. jun 2009 Mange mange tak tinka d for dine gode råd

Kommentér på:
Tilbage til kattegalleriet

Annonce