860 visninger
|
Oprettet:
Tilbage til kattegalleriet {{forumTopicSubject}}
Nu er jeg endelig tilbage, men med ingen katte desværre
for en uge siden kom vores nabo forbi og fortalte at min stakels Tærte var blevet kørt ned, han har været den dejligste kat nogensinde og glemmer ham aldrig det samme skete for min dejlige Lion som i kan se i mit fotogalleri. Heldigvis bor jeg ikke på en gård mere hvor der lægger en vej op af. jeg er flyttet i rækkehus og ville prøve og finde en ny kat, men den skal være øremærket,steriliserede eller kastrerede og vaccineres. håber i kan hjælpe mig.
KH. Stine
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 54 Svar: 277
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 144
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Hvis den skal være indekat, så vælg en der er vant til at være inde.
Internat/kattehjem som Maria foreslår er også en ide. Tror efterhånden at alle internater har neutralisation og øremærke med i kattens pris.
Noget andet du kan gøre (og som jeg ville gøre ... og også har gjort, dog desværre uden held) er at forsøge at få ændret husdyrreglerne så det bliver tilladt at have to katte. Det smarteste er nok at tage det op på generalforsamling, argumentere godt for sagen og håbe det bedste. (Hvis du får brug for det, har jeg relevant materiale jeg kan sende til dig).
dec 2006
Der er tit annoncer her på KG med skønne (også neutraliserede) katte, der søger nyt hjem.
dec 2006
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 144
Tilbage til kattegalleriet