{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.272 visninger | Oprettet:

Kontrakt brud ???? {{forumTopicSubject}}

jeg har nu tænkt over tingene et stykke tid ...
Jeg bort adopterede min Cuba væk i Juni sidste år - til hvilket jeg mente var et skønt sted med masser af kærlighed og frilufts liv.. hvilket jeg så heller ikke er i tvivl om at det var !!! MEN jeg lavede en kontrakt med hende - godt nok håndskrevet men stadig med begge parters underskrift - om at hvis de var på nogen måder nødt til at give ham væk af hvilken som helst grund , ville jeg have muligheden for at få ham tilbage el. have indflydelse i / vide hvor han kom hen !!
Jeg så så tilfældigt for en lille måned siden at han var sat til salg her på kattegalleriet, hvortil jeg blev må indrømme jeg fik en blandet følelse enormt av i hjertet og overraskelse over at jeg intet havde hørt fa vedkommende ... Jeg kontaktede hende med det samme her på kattegalleriet - hørte intet- jeg kontaktede hende igen - med pæne ord om at jeg var ked af hvis der var sket noget skidt i deres liv osv. hørte intet !!!
(har desværre mistet tlf nummeret da min tlf. blev stjålet) . dog ville jeg ikke regne med at få noget svar alligevel !!

Hva gør jeg ??!!
Man kan sige det ikke er min kat mere MEN jeg er dybt ulykkelig over ikke at vide hvor han er i verden og om det er et ordenligt sted .. ingen anelse om hun bare "ville af med ham" hurtigst muligt ...

er det ikke en form for kontrakt brud ??
Jeg har ingen interesse i at piske en stemning op - jeg vil bare mene at det er uretfærdigt ikke engang at ville tage kontakt mht hvor "mit barn " er kommet hen ....og at jeg ikke fik den mulighed for at få ham tilbage da jeg på nuværende tidspunkt har mulighed for at give ham bedre faciliteter end før !!

er jeg helt gal på den ??!!

Tak fordi du gad bruge tid på at læse mit indlæg, havde brug for at få det af brystet og til folk som ved hva det vil sige at være katte ejer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kontrakt brud ????
  • #1   12. maj 2010 En mundtlig aftale er lige så bindende som en skriftlig, den mundtlige er bare "ord mod ord", men i realiteten gælder det på samme måde - så har du det på papir, så er det hvad der gælder, når begge parters underskrift er på.

• #2   12. maj 2010 Jamen det er kontraktbrud, og aftalen er gældende, spørgsmålet er bare hvor langt du er villig til at gå?

• #3   12. maj 2010 For at man kan bruge en kontrakt til ret meget skal der indføres en konsekvens i form af en bod, såfremt kontrakten misligeholdes eller brydes..

• #4   12. maj 2010 Har du set om h*n overhovedet har været online siden du skrev?

Jeg går ud fra du har skrevet en PB....
    Har du prøvet at skrive på annoncen, som interesseret køber? Måske vedkommende ikke læser PB'er, lyder ikke sansynligt, men....

Har du slet ikke haft kontakt i den periode der er gået?
    Jeg er enig i, at det er kontraktbrud.
    Håber du hører noget fra h*n snart og at det 'bare' er en misforståelse, så der kommer en god udgang på dette
    mange tanker
    Pia

• #5   12. maj 2010 Bindene eller ej
    Det er altid trist, når folk ikke holder hva de lover, og hvorfor underskrive noget man ikke har til sinde at overholde smiley
    Når man laver en købekontrakt, så gør man det for både at sikre sig selv, men ikke også mindst sin køber, og hvis man stiller krav i sin købe kontrakt, så skal der også stå hva konsekvensen er så fremt den ikke bliver overholdt..

Knus lene og Høgerstedets skovkatte

Kommentér på:
Kontrakt brud ????

Annonce