{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Foder. hjææælp {{forumTopicSubject}}

Jeg er meget opsat på jeg skal have en lille killing i år, så jeg er igang med at undersøge killingefoder og voksen foder til katte smiley - dermed snakker jeg tørkost :).

Jeg har lidt øje på Acana adult cat - er det okay når den bliver stor?
og Arion kitten - når den er er en killing :).

Har nemlig også ildere, så det ville være smart at jeg kunne købe det samme til dem, men kun hvis de to mærker jeg lige har skrevet er okay til katten også :).

Fortæl gerne erfaringer osv omkring det foder og det i bruger smiley ønsker også lidt viden om god vådkost smiley og hvordan i fodre jeres katte smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder. hjææælp
  • #1   23. maj 2009 <i><b>Jeg har ikke prøvet nogle af de to.. jeg vil klart anbefale hill's eller royal canin smiley
    - Jeg bruger nemlig selv Hill's og det er jeg fuldt ud tilfreds med..

- Herhjemme står deres tørkost fremme døgnet rundt så de selv kan spise når de vil..
    - også får de lidt Hill's vådkost engang i mellem. helst engang om dagen smiley

• #2   23. maj 2009 nu kender jeg kun arion fra hunde foder.. og ja mine hunde fungerede ikke på det.. men du skal jo finde et foder som din kat kan trives på... det er jo bare med at holde øje med pælsen og afføringen.. hvis der kommer ekstremt meget afføring eller det lugter meget kan det jo nemt være fordi det er det forkerte foder lige til den mis... jeg bruger selv roial canin fit 32... for det er det mine katte fungere godt på...

• #3   23. maj 2009 Royal canin er det foretrukne mærke her i huset.. Det henvender sig til mange racer, i og med der er så mange forskellige slags foder... Kig eventuelt deres hjemmeside..

Vi bruge sterilliced, da vores misser er neutraliserede og hankatten har tendens til urinvejsinfektion... De har begge absolut ingen problemer med overvægt, som mange neutralicerede katte har. De har en lækker pels, god afføring osv. Kan kun anbefales, men undersøg hvilken kat du har, og hvad der passer den, nu der er så meget slags foder, til så mange forskellige typer katte (ikke kun racemæssigt...

Kommentér på:
Foder. hjææælp

Annonce