{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

HJÆLP han taber sig. {{forumTopicSubject}}

Hvad skal jeg gøre min store main coon taber sig helt vildt, han har været lidt tynd siden vi fik ham, men syntes det er blevet værre, man kan mærke rygraden og hofterne tydeligt, han spiser royal canin main coon foder hver dag og har altid skåel fyldt op.
hvad skal jeg gøre, er der noget jeg kan gøre for at fede ham op, det skal så lige siges at han er meget kræsen.

HJÆÆÆLP mig please med et godt råd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP han taber sig.
  • #1   23. okt 2005 Kender det alt for godt.
    Vores maine coon er også meget tynd. Kan mærke hans ryg og hans hofter som du også beskriver.
    Vi har været ved dyrlægen. Han er sund og rask.
    Han er også blevet tjekket for orm.
    Han er også meget kræsen. Vil kun spise sit tørfoder.
    Har prøvet at fede ham op med killingefoder, men det tog han ikke på af.

Hvis du finder en god måde, på at få lidt sul på kroppen af din, så vil jeg da meget gerne høre om det.

• #2   23. okt 2005 Gritt: Har lige været inde og kigge billeder af din main. Det var dog skræmmende som vores katte ligner hinanden.

• #3   23. okt 2005 ja hold da op det er næsten helt vildt, nogle af billederne kunne jeg næsten tro han var min aske.

aske har også fået ormekur og spiser godt, så han er måske bare en tynd kat, der er jo også mennesker der ikke kan tage på. men vi ringer til dyrlægen på mandag, det er ikke så rart når man har gæster og de aer katten og bliver helt forbavsede over man kan mærke hans rygrad, og spørger om vi ikke fodre den, det bliver man tidt ked af, for vi gør alt hvad vi kan for at han skal tage på.

• #4   23. okt 2005 til mille, kan se at shanti mangler tænder i over og under mund er det normalt for main coon, for det gør aske også, han har kun en i under munden mellem hjørne tænderne og fire i overmunden.

• #5   23. okt 2005 Få ham tjekket for orm ..

• #6   23. okt 2005 Jeg havde problemer med Dufas vægt, da hun var i løb hele tiden. (men det er jo meget normalt, da det var pga. frustration og stress over at der ikke blev gjort noget ved det/hende) Men jeg fik noget der hed a/d hos dyrlægen. Det er en slags puré med en masse tilskud man bruger til killinger og katte der taber sig. - En slags fedekur. Man kan også putte det i engangssprøjte, hvis katten ikke vil spise det af sig selv. - Derfor puréen.
    Dufa er også forfærdelig kræsen, men spiste faktisk puréen med største velvære.
    Håber du finder en løsning på det hele. Jeg holder fingre og Dufas potter krydsede. ;0)

• #7   23. okt 2005 SKYND dig at få ham til dyrelæge vores maine coon holdte også med at spise og efter en uge havde vi ingen kat mere , hun blev 5 år. De mente at det var nyerne. Det går så stærkt. Det er min erfaring håber du kan bruge den

• #8   27. okt 2005 så har vi været ved dyrlægen, han får nu killinge foder og fede pasta, det viste sig så at han har tandkøds betændelse i sin bagerste hjørnetand, så det er klart at det har gjort ondt når han spiste, så vi skal derned igen og have den renset eller revet ud hvis der er hul i den.

Kommentér på:
HJÆLP han taber sig.

Annonce