1.080 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP han taber sig. {{forumTopicSubject}}
Hvad skal jeg gøre min store main coon taber sig helt vildt, han har været lidt tynd siden vi fik ham, men syntes det er blevet værre, man kan mærke rygraden og hofterne tydeligt, han spiser royal canin main coon foder hver dag og har altid skåel fyldt op.
hvad skal jeg gøre, er der noget jeg kan gøre for at fede ham op, det skal så lige siges at han er meget kræsen.
HJÆÆÆLP mig please med et godt råd.
maj 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 112 Svar: 111
Vores maine coon er også meget tynd. Kan mærke hans ryg og hans hofter som du også beskriver.
Vi har været ved dyrlægen. Han er sund og rask.
Han er også blevet tjekket for orm.
Han er også meget kræsen. Vil kun spise sit tørfoder.
Har prøvet at fede ham op med killingefoder, men det tog han ikke på af.
Hvis du finder en god måde, på at få lidt sul på kroppen af din, så vil jeg da meget gerne høre om det.
maj 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 112 Svar: 111
jan 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 6 Emner: 57 Svar: 192
aske har også fået ormekur og spiser godt, så han er måske bare en tynd kat, der er jo også mennesker der ikke kan tage på. men vi ringer til dyrlægen på mandag, det er ikke så rart når man har gæster og de aer katten og bliver helt forbavsede over man kan mærke hans rygrad, og spørger om vi ikke fodre den, det bliver man tidt ked af, for vi gør alt hvad vi kan for at han skal tage på.
jan 2005
jun 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 41 Svar: 236
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Dufa er også forfærdelig kræsen, men spiste faktisk puréen med største velvære.
Håber du finder en løsning på det hele. Jeg holder fingre og Dufas potter krydsede. ;0)
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 5
jan 2005
HJÆLP han taber sig.