{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.322 visninger | Oprettet:

Dumme dumme kat... {{forumTopicSubject}}

Vil bare informere om at Nemo er meget billig til salg i dag....
Hun ved god hun ikke må lege med mine planter, men alligevel elsker hun at kravle i min nye palme til 600 kr! I morges da jeg vågnede var der ikke et eneste blad tilbage, der ikke var knækket! Har prøvet at sprøjte citron og appelsin på, men hun er ligeglad.....
Dumme dumme kat....-planten nåede ikke engang at holde 2 ugers dag....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme dumme kat...
  • #1   11. mar 2009 Fløjte fløjte.....
    Er du nu HELT sikker på det er hende?? smiley
    Kan det ikke have været en ubuden gæst eller noget??

• #2   11. mar 2009 hmmm...lyder temmelig bekendt fra vores katte.

• #3   11. mar 2009 Køb aldrig en plante til 600:-)

• #5   11. mar 2009 Siger man A må man også sige B smiley
    Har selv mistet et par orkideer, potter, lidt tapet (katten har fundet ud af hun kan få kløerne under tapetet ved mine vinduer) og så røg der også lige et dynbetræk igår mens jeg var på arbejde...de havde vist leget lidt for vildt....men herregud...

• #6   11. mar 2009 Min kat har godt nok også "spist" mange blomster efterhånden..
    Jeg har helt opgivet at købe nogle nye..
    Især nu hvor jeg har killinger smiley

• #7   11. mar 2009 fonzie åd osse mine vintergækker her i sidste uge.....fnys

• #8   11. mar 2009 Hi hi tak allesammen.... Jeg er lige så stille også blødt op igen..... -Og ja... glæden ved at have kat overskygger de få gange der er ballade med dem...
    Anja N: *smiler* hi hi det gjorde mig helt i bedre humør at høre hvad din kat har ødelagt... Så meget er nemo nemlig ikke oppe på endnu smiley

• #9   11. mar 2009 Det er den lille som stadig har lidt for meget krudt i røven smiley Glæder mig til min far får fikset et eller andet så jeg kan åbne døren til min altan og så kan de sidde derude og få nogle nye indtryk smiley ...nå ja..så ligner mine mørklækningsgardiner også en togbillet smiley Det er især om morgenen når de vil have at jeg skal stå op at de hænger i dem (så er det godt de kun har kostet 100kr. Så kan jeg få nogle nye når de engang er blevet lidt ældre)

• #10   11. mar 2009 Hehe, I er heldige at I må ha planter overhovedet.. Det må jeg udelukkende på hylder, hvor kattene ikke kan komme op, fordi min kæreste mener de dør, hvis de bider i et blad smiley

• #11   11. mar 2009 Det er en god ide altid at have en potte kattegræs til at stå. (laves billigt af hele hvedekerner). Så kan man dels skåne sine planter (i nogen grad) og endnu vigtigere skåne kattenes maver for evt. gifitge planter.
    (JS, fx er vintergækker giftige).
    Tror forresten ikke der er mange planter der kan udkonkurrere stuebambus. Her bliver de gnavet ned samme dag som de bliver købt.

• #12   11. mar 2009 mine er vilde med stuebambus, men gider ikke kattegræs.

stuebambus er pæne, og katten synes det smager guf!

• #13   11. mar 2009 Utroligt nok har min lykkebambus overlevet alle angrebene fra mine katte ...
    For hver gang de har ødelagt en af bambussernes blade, vokser der et nyt skud (aner ikke hvordan det kan lade sig gøre) ... Men må snart have den i en større krukke (for 3. gang)...

• #14   11. mar 2009 Sanne A: Hvis jeg var dig, så vil jeg klippe skudene af og sælge dem, for jeg er da meget interesseret i sådan en evigheds plante der er imun over for katteangreb ;-D

• #15   11. mar 2009 Michelle:

hehe ... smiley

har fået den af mine forældre (så den betyder en stor del for - det var en lykkebambus de gav os da vi flyttede i vores første hjem)... smiley

• #16   12. mar 2009 Charlie havde valgt at smadre min ene fine "palme" igår, hun havde simpelthen væltet hele møget ned fra vindueskarmen. Det er mig en gåde hvordan det kunne lade sig gøre, da hun altså kun er 5 måneder. Og det var en stor, tung potte.

Utroligt den lille lort ikke kan være alene hjemme uden at lave ballade *G*

Kommentér på:
Dumme dumme kat...

Annonce