{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

Gode råd når en ny killing ankommer?? {{forumTopicSubject}}

Hej (igen igen igen)

Vi har valgt at købe en British shorthair killing (en lille dame) smiley
I forvejen har vi 2 dejlige damer (indekatte) som er steriliserede.
Er der nogen gode råd til at lette den lille ny's overgang ind i hjemmet, for kan da huske dengang vi fik Bette, at hun fik daglig klø af Lucki i en 7-14 dage...
Jeg har en uges ferie som jeg satser på at kunne få, den dag vi får en bette ny hjem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebords lampe 300 kr.
  • Opsætning til en loftlampe 300 kr.
  • udskiftning af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Opsætning af gardiner/ gardinstang 499 kr.
  • Vaskemaskine gider ikke centrifugere/tømme vand. 1.100 kr.
  • Opsætning af nøgleboks 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode råd når en ny killing ankommer??
  • #1   29. jan 2009 Jeg har hørt at det er en god idé at sætte den nye killing ind i et rum for sig med noget spærrer for, så de alle kan snuse til hinanden men ikke kan komme op og slås ... på den måde kan de vænne sig til hinanden .. (ved ikke om det hjælper, er bare noget jeg har hørt) smiley

Tillykke med den lille nye

• #2   29. jan 2009 Der går lige noget tid og vi har ikke lagt dipositum endnu.. Men vi venter spændt og ser om vi er heldige smiley Men det er rart at vide det i god tid inden man får en lille ny smiley

• #4   29. jan 2009 De 2 damser vi har nu, er 1½ & 2 år smiley De er rigtig legesyge og aktive, men jeg er bare lidt af en pivskid når det kommer til mine katte, for bare de siger piv syntes jeg jo det er synd smiley
    Jeg gjorde det også bare på den hårde måde ved den sorte kat.. hende holdte jeg lige lidt og så tog det lige lidt over en uge, og så var havde den bette fundet ud af at det var Lucki der var / er "første-damen" smiley

Jeg vil også gerne have 2 killinger på en gang, men Ham herhjemme syntes tre katte er nok.. hehe smiley Han kan jo selvfølgelig snart heller ikke være i sengen mere om natten;)

Kommentér på:
Gode råd når en ny killing ankommer??

Annonce