{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Gode dyrlæger i Århus? {{forumTopicSubject}}

Jeg er interesseret i at høre fra jer, som har gode erfaringer med dyrlæger i Århus smiley Jeg og kæresten skal snart have kat. Så vil gerne være godt forberedt ved allerede at have fundet en dyrlæge.

Vi bor nær Harald Jensens Plads. Afstanden er dog ikke altafgørende, selvom det ville gøre det nemmere for katten og os, da vi ikke har bil. Prisniveau er ikke afgørende.

Jeg håber at høre fra mange! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode dyrlæger i Århus?
  • #1   8. jan 2009 Ham i tranjerg er god.. ham bruger vi

• #2   8. jan 2009 Okay smiley kan du huske navnet?

• #3   8. jan 2009 Har også været hos ham i Tranbjerg, østergaards dyreklinik mener jeg de hedder, god fornemmelse af dem!!

Til gengæld er jeg ABSOLUT ikke vild med Tilst dyrehospital..

• #4   9. jan 2009 Mange tak for jeres input! Nu har jeg et bredre grundlag at tage en beslutning på. Kram Mette

• #5   9. jan 2009 Jeg er glad for Skejby Dyreklinik. Min familie og siden jeg har brugt Inge de sidste 10-15 år uden noget at beklage sig over.
    Har dog også kun hørt godt om ham i Tranbjerg, han har neutraliseret en hittekilling jeg havde.

• #6   9. jan 2009 Jeg er også meget interesseret i at høre om dyrlæger i Århus..

Jeg bor i Risskov/Skejby og får snart en killing hjem.

• #7   9. jan 2009 jeg bruger også østergårds dyreklinik i tranbjerg og er så absolut godt tilfreds.....
    og jeg ved at dansk dyreværn århus og hittekilling.dk også bruger ham

• #8   9. jan 2009 Jeg kan så IKKE anbefale Skejby Dyrlægeklinik. De gjorde et meget dårligt stykke arbejde for min første misling, som i sidste ende måtte aflives pga FIP (eller mistanke herom..) De var meget dårlige til at fortælle hvad FIP er, hvad en coronatitter er og de talte meget dårligt om opdrættere og racen persere/exotic. Min opfattelse var i hvert fald ikke, at de var hverken professionelle og opdaterede med deres viden.

• #9   10. jan 2009 Tusind tak for indlæg , især om advarslen om Dr. dyredød. Jeg har lige været inde på den hjemmeside der er lavet for at stoppe ham og jeg var simpelthen nødt til at hente min kæreste, da jeg havde læst halvdelen.
    Han kunne end ikke tåle at læse om det, og bad mig stoppe. Hvordan i alverden kan han fortsætte ?!?! Bliv endelig ved med at advare , det vil jeg i hvertfald gøre!
    Jeg bor 100 m fra Skejby dyreklinik, men kan ikke finde ud af om jeg skal vælge den, eller om Tranbjerg er bedre ?

Mvh et chokeret kattemenneske

• #10   10. jan 2009 Sigrid, du kan tro jeg er glad for, at jeg fik advaret mod Dr. Dyredød, og er glad for, at du har taget advarslen alvorligt.

Kommentér på:
Gode dyrlæger i Århus?

Annonce