{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæger .. :)
  • #1   10. sep 2007 Kigger lige med her smiley

• #2   10. sep 2007 Jeg har brugt ham i Ribe, han var dejlig billig, og god.. Jeg har jo rotter, og sådan nogle skal også til dyrlæge engang imellem, og han havde ikke haft rotter før, men i stedet for bare at gøre alt muligt ringede han lige lidt rundt til dem med mere erfaring og forhørte sig ad smiley

Han er dejlig billig, ved så ikek om det er fordi at det er derovre ad smiley mener jeg gav omkring 5-600 kr (hvis det ikke var 800) for både at få en kat og an rotte kastreret.. her hvor jeg bor nu koster det 1000 kr bare at få en rotte kastreret..

Det i Ribe var med øremærkniong af katten.. Han ligger tæt på Ribe Zoocenter (der hvor de flyttede ud)

• #3   10. sep 2007 Hej Randi

Jeg kender ikke til dyrlæger i Esbjerg, men Vejen Dyrehospital har stor erfaring i katte, og har flere opdrættere hos sig. www.Trekantsyd.dk
    - Vejle dyrehospital har jeg været hos akut 2 gange, og jeg var yderst tilfreds. www.vdk.dk .....PS. Jeg ved ikke om disse 2 dyrlæger er specielt billige MEN jeg har aldrig følt at jeg betaler for noget som ikke er nødvendigt. HUSK at den dyrlæge, som reklamerer med " Danmarks Billigste " skal I holde jer fra. Det kan absolut ikke anbefales, og kan ende med en død kat eller en omoperation af anden dyrlæge - og SÅ koster det kassen. Så drop ham.

Skulle I have yderlige spørgsmål, så spørger I bare

Hilsen Heidi

• #4   10. sep 2007 Jeg kan varmt anbefale Bryndum dyreklinik ved Esbjerg http://www.bryndumdyreklinik.dk/
    Deres smådyrs-dyrlæger er utroligt kompetente, og de er yderst rimelige i deres priser. De dækker vist hele Esbjerg-områdets opdrættere efterhånden.

Ellers er der Varde Dyrehospital. De har nogle utroligt dygtige dyrlæger og en del specialviden. Jeg bruger dem selv til hjertescanninger o.l. undersøgelser.

/Mvh Helle

• #5   10. sep 2007 jeg tror ikke man skal gå på kompromis når det gælder dyrlæger og priser.. I har vel hørt om dr.død.. han har lige været på spil igen.. Vi bruger give dyreklinik som vi er meeeeeget glade for ,kan varmt anbefales

• #6   10. sep 2007 ham i Ribe er ikke under Jens..

• #7   10. sep 2007 Een af mine opdrætterkollegaer bruger også en god dyrlæge i Ribe, tror han hedder lars, men er ikke sikker.

Nu er Vejle jo så ikke vestjylland, men østjylland smiley Men vil du alligevel køre et stykke, ved jeg at Bygholm dyrehospital er meget kompetente, de ligger dog i den dyre ende af skalaen.

• #8   10. sep 2007 Lone J - Det kan godt passe han hedder det, jeg kan helelr ikke lige husle det *rødmer* men vil lige gå på krak, det kan være jeg kan finde ham der smiley

• #9   10. sep 2007 Der kan man bare se, fandt ud af de faktisk har en hjemmeside smiley

http://www.ribedyreklinik.dk/

• #10   10. sep 2007 Nu ved jeg ikke hvor langt I vil køre,men eller kan jeg anbefale jer nogle gode dyrlæger.Kender dem personligt i kraft af at have været ansat hos dem i mange år tidligere ;o))

• #11   12. sep 2007 Kan varmt anbefale sædding dyreklinik i Esbjerg.. har desværre selv dårlige erfaringer med bryndum dyreklinik men de er sikkert gode til nogle.

Kommentér på:
Dyrlæger .. :)

Annonce