{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.098 visninger | Oprettet:

ERFARING MED GODE TYSKE DYRLÆGER? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg er nu ved at gå helt bananas over at hører min hunkat kalder konstant på hankatte både nat og dag. Plus at hun tisser lidt hist og her når bare hun EN gang har været i kattebakken. (gør den rent hver dag) Jeg har fået at vide at ved at neutralisere hende burde det hjælpe... men men men... jeg har ikke lige 1500kr som mine dyrlæger vil have for det. Har hørt at det er meget billigere i Tyskland? kører nemlig tit til als i forbindelse med arbejde så afstanden er ingen hindring. Kender en en god doktor dyr til billige penge???? mvh Pernille.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ERFARING MED GODE TYSKE DYRLÆGER?
  • #1   28. maj 2010 Hvis hun skal over grænsen, skal hun udstyres med EU Kæledyrspas og en rabiesvaccine.
    Det er lidt med forskel, hvad danske dyrlæger tager for en sterilisering - ring rundt.


  • #2   28. maj 2010 Hej Pernille
    Kan næsten regne ud at du bor tæt på grænsen når du overvejer at køre over grænsen.
    Prøv i første omgang at ringe til Uno som har "Als og Sundeved Kattefond" som giver tilskud til at få huskatte neutraliseret. Du skal selv betale hhv. 600 for en hankat og 800 for en hunkat - resten betaler fonden. Katten bliver neutraliseret, sundhedschecket, øremærket og vaccineret for prisen. Om du skal møde op på et specielt dyrehospital kan jeg ikke huske, men mener han har aftale med Gråsten og Sønderborg dyrehospital.
    Kan kontaktes på 74429838
    Om han vil støtte dig kan jeg dog ikke garantere, men det er dog et forsøg værd smiley


Kommentér på:
ERFARING MED GODE TYSKE DYRLÆGER?

Annonce