{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.186 visninger | Oprettet:

kattehår på tøjet {{forumTopicSubject}}

Når man har to lyse grå langhårskatte og det meste af ens tøj er sort så render man hele dagen og ligner et ryatæppe. og hårene går jo ikke af i vask, snarere tvært imod synes jeg bare de sætter sig bedre fast

er der nogen der har et godt råd til at undgå kattehår på tøjet når det kommer ud af vaskemaskinen?

har fået et råd om sådan en engangsklud til babyer i vaskemaskinen, virker det? eller er der andet vi kan gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kattehår på tøjet
  • #1   28. okt 2008 Har hørt samme råd, med de engangsvaskeklude (men ved ikke om det virker), eller et par tennisbolde med i tørretumbleren.

• #2   28. okt 2008 Går ud fra at du ikke har tørretumbler? for den tager så godt som alle hår...
    Ellers ved jeg ikke nogle andre råd, end at bruge en god fnugrulle...men at bruge den til alt dit tøj er jo liiige i overkanten smiley

• #3   28. okt 2008 Tørretumbler fjerner jo næsten alt hår, og samler det ved filteret. Jeg har selv samme problem, eller også bruger jeg fnug-ruller til lige at fjerne det værste.

• #4   28. okt 2008 nej ingen tørretumbler, men vi har godt nok tat om at få en netop for at tage hårene.
    men jeg er studerende så det bliver først når jeg er færdig til marts at vi kan købe en tumbler, indtil da ku det være dejligt.

for det med fnugrullen gør vi, om morgenen inden man tager afssted, men når så man kommer hjem så går der tre minutter så er man igen dækket af et fint lag hår og skal man ud af døren må man rulle igen.

det er ikke så slet lige nu, værst om foræret når de fælder*G*

• #5   28. okt 2008 Det med fnugrullen kan du godt have ret i......jeg tror aldrig rigtig man kan undgå hår på ens tøj, tæpper, sofa osv når man ejer dyr..... medmindre man bytter misserne ud med en sphynx..griner.......meeeeen det er nok ikke lige det man har lyst til..

• #6   28. okt 2008 Tag noget ganske almindelig tape, så du har et godt stykke. Og så går du bare igang med og "tape" , og tage af osv. osv..

Fjerner hår uden probs.

• #7   28. okt 2008 Ellers er der jo den her, ved ikke selv om den virker, og kunne godt forstille mig at den er lidt svær at bruge på tøj. smiley

(link fjernet)

• #8   28. okt 2008 Jeg bruger at stoppe nogle engangsvaskeklude i vaskemaskinen sammen med tøjet og de tager rigtig mange af hårene. resten ryger med fnugrulleren.

Du piver over 2 katte... jeg har 5 korthårskatte + 2 hunde nina..så kan du snakke om løse hår på tøjet.

• #9   28. okt 2008 Fnugrulle (dem med tape) OG tørretumbler...Har dog ingen tørretumbler, så vi klarede os uden....

Bare spørg min teenager søn*S*

Har pt 23 katte..., 8 små hunde, 12 høns, 2 gæs og 1 hest.......

• #10   29. okt 2008 Tørretumbler kan man jo idag afdrag igennem sin el-regning.. *S*

i stedet for den som bliver linket til - der kan man måske prøve med en børste og så sætter man en nylonstrømpe ind i strømpen.. Den virker effectiv på møbler - kurve osv..

• #11   29. okt 2008 Ja selvfølgelig vil el-selskabet gerne "sponosorere" en tørretumbler... en D-mærket *S*

• #12   29. okt 2008 hehe tja jeg har da en miele vaskemaskine som er A mærket.. sååå måske har det noget med hvilken selskab..

• #13   29. okt 2008 Jeg syntes heller ikke rigtigt de engangsvaskeklude hjælper, og tørretumbler bruger jeg sjældent, det dufter bedre, når det hænger ude.. Men det med gaffa tape eller bredt tape er billigt.

• #14   29. okt 2008 jeg må prøve den med engangsvaskekludene. for man kan nemt nå igennem sådan en fnugrulle på et par dage når alt skal rulles. måske skal jeg bare droppe sort tøj? smiley

• #15   29. okt 2008 Ja gaffatape er utroligt. Der er ik grænser for, hvad det kan bruges til.

Mener også, at der er en klub for gaffa-entusiaster......

• #16   29. okt 2008 Tørretumbler, klædebørster og fnugruller er løsningen her.

Vi har fnugruller liggende fast i alle tasker, i bilen og i stort set alle rum.

Tørretumbleren tager de værste hår, klædebørsterne tager det grove på det tøj der ikke er blevet tumblet og ellers kan fnugrullerne tage det sidste.
    Og ellers har vi lært at ha en slags tøj vi bruger herhjemme, og så noget andet tøj vi tager på på vej ud af døren, så det er så pelsfrit som overhovedet muligt smiley

Kommentér på:
kattehår på tøjet

Annonce