{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.604 visninger | Oprettet:

kattehår {{forumTopicSubject}}

min kæreste og jeg er meget i snak om vi at starte projekt baby. men da min kæreste har slem katte allergi og vi er bange for babyen får det så vil jeg jo gerne holde vores ting så rene som mulige.
når jeg vasker tøj så er der lige så mange kattehår på tøjet som hvis man lige har siddet med en kat.

hvordan kan man gøre så der ikke er kattehår på tøjet når det bliver vasket?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kattehår
  • #1   26. maj 2010 hvis jeres barn får katteallergi så er det lige meget hvor meget du vasker dit tøj og baby's tøj desværre- der vil altid sidde noget som vil genere barnet. Allergi er noget indviklet noget og det er som sådan heller ikke hårene nogle er allergisk til men slev hudflager fra katten.
    jeg vil sige at i skal snakke med jeres sundhedsplejerske når baby kommer en gang, observere baby for tegn på allergi og så tag stilling derfra. medicin er det eneste der hjælper ud over at skaffe sig af med katten....men vent nu og se- bare fordi far har det betyder ikke baby får det.
    hvordan klare din kæreste det???

• #2   26. maj 2010 ps- jeg fnugruller altid mit tøj før vask for at få det værste hår væk- og så er en tørretumbler guldværd.

• #3   26. maj 2010 Lidt OT, putter du noget med i tumbleren for at hive hårene af tøjet??

• #4   26. maj 2010 jeg bruger tennis boldte men eller ikke noget- nu har jeg så heller ikke de katte der fæller mest i verden men jeg er meget hys med at fnugrulle ALT før vask...må jeg sige.

• #6   26. maj 2010 Ja fnug ruller og en kort omgang i tørretumler gør underværker...

Psssst så er det godt at redde sin kat.. så mindsker man de løse hår der flyver rundt smiley

Kommentér på:
kattehår

Annonce