{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

MIn kat tisse og skider ... {{forumTopicSubject}}

ved siden af bakken eller i vores seng..selvomder altid er 3 rene kattebakker i huset.

Det er noget han er begyndt på fornyeligt.. ellers har han aldrig gjort det..

Nogle der kan hjælpe migmed, hvad det evt kan skyldes?

ellers ser jeg mig nødtaget til at finde et nyt hjem til ham, hvor han kan gå ude på en gård...

mvh mette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MIn kat tisse og skider ...
  • #1   22. okt 2008 prøv søg på tisser osv her på forumet.. Emnet er efterhånden oppe og vende ja 2 gange om dagen..

• #2   22. okt 2008 Urenlighed kan skyldes sygedom eller stress..

• #3   23. okt 2008 Så vidt jeg kan se af din profil, har du tre kønsmodne hanner, og med udgangspunkt deri, ligger problemet nok.

Katte betragter ikke afføring og urin som noget ulækkert, men nogle gange til at markere deres territorie, hvilket er helt naturligt for dem at gøre, især hvis de oplever konkurrenter på stedet.

At han også gør det i jeres seng, er for at "blande" sig lugt med jeres for at føle sig mere tryg.

Jeg er ret sikker på, at kastration af to af hannerne vil hjælpe meget.
    Også hvis du anskaffer nogle flere bakker, for 3 bakker til 8 katte er alt for lidt.

• #4   23. okt 2008 3 bakker er nu ikke så mange til 8 katte.

Jeg vil tro, du kan finde forklaring, og løsning på din kats problem her: http://www.inges-kattehjem.dk/Urenlighed#Urenlighed

• #5   23. okt 2008 haha, nå Mega har også talt katte smiley

• #6   23. okt 2008 jeg har altså kun en fertil hankat... Chivas Regal. og så har jeg en killing på 11 uger der er hankat.. de to andre jeg har, er kastereret, og ham den ene bruger slet ik mine bakker..han vil hellere ud.. så det skulle ik være det der er problemet..

Mht til antal bakker.. så har jeg altid haft to til mine katte (5 stk), og har sat en extra op, pga jeg har killinger.. men de skal jo gerne flytte (hvis jeg kan komme af med dem).

• #7   23. okt 2008 Ved ikke om det passer men jeg har altså fået at vide at en kat godt kan begynde og tisse på dyner osv. hvis man har lavet en stor ændring i ens dagligdag... F.eks. hvis man har været rigtig meget hjemme, også man pludselig ikke er det... Jeg har selv en hun kat der kan finde på det, hvis kæresten pludselig er mere hjemme end mig, da det altid er mig der er hjemme ved dem.. Jeg har været ved dyrlægen med hende, og fejler intet, det er blot for at markere at hun ikke lige er helt med:0)

• #8   23. okt 2008 3 bakker er som andre nævner alt for lidt til så mange katte. Her i huset har vi når der også er killinger mellem 7-10 bakker.

Jeg kan se du har fået killinger igen 15/10 - dvs. der er rykket på hirakiet i den anledning, det kan være derfor din hankat er blevet urenlig. Stil evt. en tissebakke op til ham i soveværelset.

• #9   23. okt 2008 jeg har ik fået killinger igen den 15/10... de blevfødt den 4/8...

jeg har en bakke til at stå i det soveværelse, hvor problemet er, uden det hjælper... og jeg har en i stuen, og en i det andet værelse.

Mht til ændringer i vores hverdag, så har jeg gået sygemeldti lidt over to måneder, men så længe har det ik stået op... en veninde er flytte ind i samme periode...hun har boet har i 3 måneder,... men det er først inde for de sidste 3 uger at han har tisset og skidt i dyner, eller Lige ved Siden af katte bakken...

• #10   23. okt 2008 hvis i har lukkede bakker, så prøv åbne og omvendt

• #11   23. okt 2008 har lukkede.. for ellers går vores hunde i dem..:)

• #12   23. okt 2008 **Ved ikke om det passer men jeg har altså fået at vide at en kat godt kan begynde og tisse på dyner osv. hvis man har lavet en stor ændring i ens dagligdag...**

Mona N, Det passer. Det er også nævnt i det link, jeg har lagt ind ovenfor.

• #13   24. okt 2008 Så er det jo at træne hunden til ikke at gøre det, eller stilel den et sted hunden ikke kommer..

Vi har åbne til begge katte, og ja vi har sørme så også hund smiley

Kommentér på:
MIn kat tisse og skider ...

Annonce