3.651 visninger
|
Oprettet:
min kat er begyndt at tisse i min seng {{forumTopicSubject}}
Min kat er 7 år gammel der frit kan komme udenfor når hun vil, og hun er også inde når hun vil..
Hun har aldrig rigtig tisset eller skidt indenfor, men det er hun begyndt på nu..
Min kæreste havde noget arbejdstøj liggende på gulvet og selvom døren ud til stod åben tissede hun i hans tøj..
Troede først det var fordi hun savnede sin kattebakke.
Men den har jeg sat frem igen til fri afbenyttelse, men da jeg kom hjem i dag havde hun tisset i sengen..
Nogen der ved om hvorfor hun er begyndt på det ?
Og om hvad man kan gøre ved det ?
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Du bør få dyrlægen til at tjekke hendes urin. Det kan dog også skyldes andre ting.
Pøv at læse her
(link fjernet)-kattehjem:dk/Urenlighed#Urenlighed
dec 2006
http://www.inges-kattehjem.dk/Urenlighed#Urenlighed
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Det er meget smertefuldt at have blærebetændelse og kattene vil ofte besørge andre steder end kattebakken fordi de forbinder den med smerte når de tisser. Det vil stadig gøre ondt selvom de tisser andre steder, men det ved katten jo ikke.
Skriv gerne igen, da jeg selv har haft samme problem med en af mine katte, men her var det ikke urinvejslidelse der lå bag.
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 74
Her iaftes da jeg kom hjem havde Elvis uheldigvis tisset i min seng - men faktisk også min roomies seng? samt lagt en lille gave foran hans bakke?
Kan det også tyde på urinvejsinfektion? eller er det noget helt andet evt. noget med opmærksomhed?
Kan være ret svært at tyde noglegange Men ringer imorgen til dyrlægen hvis det gentager sig -
Håber vi får svar
dec 2006
min kat er begyndt at tisse i min seng