685 visninger
|
Oprettet:
tisser i sengen {{forumTopicSubject}}
Mine killinger er altså slemme til at tisse i sengen. I går nat kunne jeg mærke en lille mis deroppe, og så ville jeg lige kigge. Minsandten om den ikke havde sat sig til og skulle til at tisse. Jeg satte ham ud i kassen, og så tissede han lystigt derude. Det er KUN min seng, de tisser i. Jeg ved ikke, hvem der gør det udover ham i nat
Ofte tilpisser de også min mors sofa om natten - her er det alle killingerne
Ellers er de meget renlige, og vi vasker i rodalon..
Hjælp søges - jeg kan ikke have ham i min lejlighed, hvis han vil pisse på det hele, når jeg ikke er hjemme
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 25 Svar: 105
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 126
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 9 Emner: 38 Svar: 182
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 126
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Når man har killinger gælder det om at have mange bakker stående rundt omkring da killingers blære er lille og de som små børn ofte har svært ved at holde sig. Måske du skulle sætte en bakke i soveværelset så han kan hoppe derned i om natten?
Jeg har altid haft mange bakker når jeg har haft killinger og så gradvist sløjfet dem en ad gangen efterhånden som killingerne blev ældre.
Jeg har haft urenlighedsproblemer med en af mine voksne katte men detter problem er løst med flere bakker. Ham har det åbenbart bedst med at kunne "dufte" sig selv i hele huset og efter jeg har fået bakker i stort set alle rum i huset har han ikke tisset "ved siden af siden".
Mht. til din mors sofa ville jeg prøve at sprøjte den med feliway. Det har jeg haft gode erfraringer med at bruge de steder min "urenlige" kat havde tisset. Afvaskede med eddikevand og sprøjtede stedet med feliway og han tissede ikke der igen.
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 9 Emner: 38 Svar: 182
Vi har flere bakker.. Og de har adgang udtil.. Killingerne er 14 uger, så de burde nok kunne holde sig til næste rum
feb 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 10
Det er underligt det lige pludselig er kommet, for hun har ikk gjort det før.
tisser i sengen