{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

tisser i sengen {{forumTopicSubject}}

Mine killinger er altså slemme til at tisse i sengen. I går nat kunne jeg mærke en lille mis deroppe, og så ville jeg lige kigge. Minsandten om den ikke havde sat sig til og skulle til at tisse. Jeg satte ham ud i kassen, og så tissede han lystigt derude. Det er KUN min seng, de tisser i. Jeg ved ikke, hvem der gør det udover ham i nat
Ofte tilpisser de også min mors sofa om natten - her er det alle killingerne
Ellers er de meget renlige, og vi vasker i rodalon..

Hjælp søges - jeg kan ikke have ham i min lejlighed, hvis han vil pisse på det hele, når jeg ikke er hjemme

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tisser i sengen
  • #1   15. okt 2008 Min napolion gjorde akurat det samme, jeg lukkede af til soveværelset i 3 uger, så de ikke kunne komme der ind. Det hjalp og de har aldrig gjort det siden

• #2   15. okt 2008 Skifter du bakken tit, eller sker det at der ligger tis og afføring???? Nogen katte udvikler desværre "fine fornemmelser" og kan ikke røre bakken hvis der ligger så meget som en lille klump....

• #3   15. okt 2008 Nu er det mor, der ordner den, men ja hun ordner begge bakker hver dag

• #4   15. okt 2008 I kan evt prøve at skifte til et andet mærke grus, og så fjerne deres efterladenskaber hver gang de har været på bakken smiley

• #5   15. okt 2008 Nu aner jeg for det første ikke hvor gammel killingen er eller hvor langt der er ud til bakken? Hvis du har flere katte bør man også have flere bakker.

Når man har killinger gælder det om at have mange bakker stående rundt omkring da killingers blære er lille og de som små børn ofte har svært ved at holde sig. Måske du skulle sætte en bakke i soveværelset så han kan hoppe derned i om natten?

Jeg har altid haft mange bakker når jeg har haft killinger og så gradvist sløjfet dem en ad gangen efterhånden som killingerne blev ældre.

Jeg har haft urenlighedsproblemer med en af mine voksne katte men detter problem er løst med flere bakker. Ham har det åbenbart bedst med at kunne "dufte" sig selv i hele huset og efter jeg har fået bakker i stort set alle rum i huset har han ikke tisset "ved siden af siden".

Mht. til din mors sofa ville jeg prøve at sprøjte den med feliway. Det har jeg haft gode erfraringer med at bruge de steder min "urenlige" kat havde tisset. Afvaskede med eddikevand og sprøjtede stedet med feliway og han tissede ikke der igen.

• #6   15. okt 2008 Tusinde tak for rådet med eddikevand og feliway.
    Vi har flere bakker.. Og de har adgang udtil.. Killingerne er 14 uger, så de burde nok kunne holde sig til næste rum

• #7   25. okt 2008 Jeg har det samme problem, min lille killing er lige pludselige begyndt på det i sidste to dage, normalt har hun slet ik gjort det. Hun plejer altid at gå ud i bakken,. Hun gør det stadig, men indimellem har hun pludselig lyst til at tisse på min dyne og på min mors sofa :s
    Det er underligt det lige pludselig er kommet, for hun har ikk gjort det før.

Kommentér på:
tisser i sengen

Annonce