911 visninger
|
Oprettet:
Hvornår skal de sættes til salg? {{forumTopicSubject}}
Hvornår er et godt tidspunkt at sætte killinger til salg på? Nu tænker jeg aldersmæssigt
De små er ved at være 5 uger gamle, og nogle rigtige ballademagere, som efterhånden godt tåler besøg.
Og kom gerne med alle de ting man skal huske at informere om, når de små skal videre, jeg har selv en pokkers masse skrevet ned, men man glemmer jo somregel altid lidt *s*
Og selvom jeg jo helst vil beholde dem alle, har jeg måttet indse, at det nok ikke helt går
Men kom gerne med alle de bud I nu engang måtte have
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
dec 2005
Følger: 15 Følgere: 15 Katte: 10 Emner: 91 Svar: 570
Puha, det bliver nu alligevel lidt hårdt at komme af med de små banditter, men det skal jo gøres
Nogle med gode råd til annoncen?
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 67 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.733
held og lykke
dec 2005
Vibeke H
Mange tak for rådene Det er også de ting jeg har tænkt mig at skrive + lidt ekstra
Mht. kontrakt, kan man så hente en færdigskrvet kontrakt nogle steder?
dec 2005
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Dog ville jeg ikke selv have killingekøbere på besøg de første to ugers tid, af hensyn til killinger og mormis.. 5 uger er hvert fald ikke for tidligt.
Det er kun godt (vigtigt efter min mening) at killingerne bliver taget op og nusset med af fremmede, så de ikke vil være sky overfor fremmede når de bliver store (selvfølgelig afhængigt af hvor meget de er blevet vænnet til det)..
Mht. kontrakt, og andre ting vedrørende salg, så prøv at kigge på google, der kan du finde en masse links der er fulde af hjælp og råd.
Mvh. Zabrina
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.549
Dengang jeg havde killinger fik køberne lov til at følge dem helt fra de fik øjne af og frem til de blev solgt ved ca. 13-14 ugers alderen.
Bare husk, at hvis du sætter dem til salg herinde i marked, skal de være 12 uger gamle ved salg. Dette er en uskrevet regl, som anbefales af dyrevelfærds-organisionerne, og som kattegalleri har valgt at støtte op om.
Og du kan godt hente en standart kontrakt... fik lavet en på hver af mine 2 nye huskatte-killinger... kan lige prøve at finde den, og sende den til dig.
dec 2005
Hvornår skal de sættes til salg?