{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Hvornår skal de sættes til salg? {{forumTopicSubject}}

Hvornår er et godt tidspunkt at sætte killinger til salg på? Nu tænker jeg aldersmæssigt smiley

De små er ved at være 5 uger gamle, og nogle rigtige ballademagere, som efterhånden godt tåler besøg.

Og kom gerne med alle de ting man skal huske at informere om, når de små skal videre, jeg har selv en pokkers masse skrevet ned, men man glemmer jo somregel altid lidt *s*

Og selvom jeg jo helst vil beholde dem alle, har jeg måttet indse, at det nok ikke helt går smiley

Men kom gerne med alle de bud I nu engang måtte have smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår skal de sættes til salg?
  • #2   23. aug 2008 Du kan sætte dem til salg allerede mens de er inde i maven..

• #3   23. aug 2008 Jamen så vil jeg da få dem sat til salg så snart vi selv får internet smiley

Puha, det bliver nu alligevel lidt hårdt at komme af med de små banditter, men det skal jo gøres smiley

Nogle med gode råd til annoncen?

• #4   23. aug 2008 jeg sys osse du skal sætte dem til salg nu . sæt gerne billeder ind i annoncen også skriv i teksten hvilken nogle der er hanner og hunne for det er det de fleste spørgsmål går ud på smiley også self salgsdato, og hvis de spiser noget specielt foder som du måske gerne vil hentyde til at folk skal fortsætte med hvis det er noget godt som. ellers bare om deres temperment osv smiley
    held og lykke smiley

• #5   23. aug 2008
    Vibeke H
    Mange tak for rådene smiley Det er også de ting jeg har tænkt mig at skrive + lidt ekstra smiley

Mht. kontrakt, kan man så hente en færdigskrvet kontrakt nogle steder? smiley

• #6   23. aug 2008 færdigskrevet* smiley

• #7   23. aug 2008 Jeg valgte min putti da hun var meget få dage gammel, og jeg synes det er en stor oplevelse at følge sin killing fra så tidligt som muligt.. smiley

Dog ville jeg ikke selv have killingekøbere på besøg de første to ugers tid, af hensyn til killinger og mormis.. 5 uger er hvert fald ikke for tidligt.
    Det er kun godt (vigtigt efter min mening) at killingerne bliver taget op og nusset med af fremmede, så de ikke vil være sky overfor fremmede når de bliver store (selvfølgelig afhængigt af hvor meget de er blevet vænnet til det)..

Mht. kontrakt, og andre ting vedrørende salg, så prøv at kigge på google, der kan du finde en masse links der er fulde af hjælp og råd.

Mvh. Zabrina

• #8   24. aug 2008 Du kan sagtens sætte dem til salg nu...

Dengang jeg havde killinger fik køberne lov til at følge dem helt fra de fik øjne af og frem til de blev solgt ved ca. 13-14 ugers alderen.

Bare husk, at hvis du sætter dem til salg herinde i marked, skal de være 12 uger gamle ved salg. Dette er en uskrevet regl, som anbefales af dyrevelfærds-organisionerne, og som kattegalleri har valgt at støtte op om.

Og du kan godt hente en standart kontrakt... fik lavet en på hver af mine 2 nye huskatte-killinger... kan lige prøve at finde den, og sende den til dig.

• #9   26. aug 2008 Selvfølgelig kommer de ikke herfra før de er 12 uger, gerne ældre smiley

Kommentér på:
Hvornår skal de sættes til salg?

Annonce