996 visninger
|
Oprettet:
Hvornår skal de af killinge foder? {{forumTopicSubject}}
Har to killinger herhjemme som vi har redet i sin tid, (Det bedste jeg har gjort ever) Eftersom de er redet, så har jeg kun en ide om hvor gamle de er ca 5 måneder, men hvornår skal man tage dem af killinge foder. Og hvad er det bedste mærke man kan gove dem, derefter...
sep 2007
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 10 Svar: 24
Ham den største af dem gider ikke have killingefoder, men så får han junior snask i potions poser fra whiskas, det er det eneste han gider...
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 686
Vores misser kom ud på et sidespor med snack (vådfoder) hver eneste dag. Vi tog det konsekvent fra dem igen, og selvom de hylede og tiggede ved køkkendøren, så fik de intet.
Og som Botia-almorhae siger, så er Whiskas lige til at skylle ud i toilettet. Hvis du vil give din kat et nærende foder så den får hvad den skal bruge, især her i voksealderen, så er det Hills, RC, Eukanuba og lign. du skal vælge.
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 686
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Det giver jeg mine killinger fra de er omkring 4-5 mdr gamle og indtil de er omkring 1½ år.
Det er større end babycat og en anelse mindre end voksenfoder, og det indeholder alt det en killing i voksealderen skal bruge.
Når den så er omkring 1½ år, så begynder jeg at mikse det med alm. voksenfoder, så de for en rolig overgang. ;-))
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 130
selvom yasha "kun" er 6 måneder og går på indoor-variant så tager han stadig 100-130 gr på i ugen - nu er det bare ikke fedt, men muskler!
sep 2007
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 10 Svar: 24
Hvornår skal de af killinge foder?