{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

MEGET UNDERLIGT - killing dier på hankat {{forumTopicSubject}}

Jeg har to katte, en hankat på snart et år og en hunkliling på godt 16uger. og det UNDERLIGE er, hun ligger og patter hos ham, han hvæste og knurrede lidt af hende i starten men nu ligger han bare og spinder, hvad fanden sker der lige. jeg mener altså et eller andet sted må hun jo vide at han ikk er en hunkat. jeg har filmet det så i ikke tror jeg lyver. tjek det lige

(link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MEGET UNDERLIGT - killing dier på hankat
  • #1   21. aug 2008 Det er muligvis underligt, men absolut ikke et ukendty fænomen - så længe de hygger sig, skal du bare nyde det søde syn:-)

• #2   21. aug 2008 Okay så. jeg syntes bare der virker lidt forkert at hun dier hos en han kat. men okat hvis det er set før er det måske normalt.
    Tak

• #3   21. aug 2008 det er ren hygge..
    de er bare glade for hinanden og der kan jo af gode grunde ikke komme mælk så den lille ved godt det ikke er "mor"

men det er en rar katte-onkel, der giver lillemis den tryghed og hygge som kun to katte kan give hinanden.

• #4   21. aug 2008 Det har jeg oplevet masser af gange,min allersødeste Dino (en devonkastrat på 3½ år) er den bedste reservemor der findes smiley
    Jeg har ikke tal på de killinger,der har diet på ham...
    Jeg har sågar måtte til dyrlæge med ham,fordi han udviklede "knuder" på maven....akja..
    Såe...mød min Hr.Mor...:-))))))))))

Kommentér på:
MEGET UNDERLIGT - killing dier på hankat

Annonce