{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Lars P
Lars P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Min kat kørt ned :( {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

I forgårs blev min kat desværre kørt ned *Åbenbart*
Den er kun ca. 15 uger gammel...

Jeg fik den på et dyrehospital hurtigst muligt og fik taget røngten billeder.. Intet er brækket.. Men den er blevet lam i bagbenene og i halen... Den kan dog stadig føle på benene og trække foden til sig når man niver den i tæerne..

Har så ringet derud idag og hørt til hvordan det gik osv. og den kan afføre selv hvilket i sig selv er godt.. Men intet nyt ang. lammelsen.. De mener derude at jeg skal give den noget tid til at komme sig..

Men hvor lang tid skal jeg give den?

Den har på ingen måde smerter....

Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat kørt ned :(
  • Lars P
    Lars P Tilmeldt:
    jul 2005

#1   21. jul 2005 Dyrelægen nævner eksempler på hunde som har været lamme i 3 uger som pludselig er kommet oven på.. Men helt ærligt.. JEg synes det er mega synd for katten.. men på den anden side det er aflivning vel også hvis den har en chance!

• #2   21. jul 2005 Sender helbredende tanker i jeres retning...

• Lars P
    Lars P Tilmeldt:
    jul 2005

#3   21. jul 2005 Ja ville også give den tid...

Men prøv i at sætte jer i situationen.. Den trækker bare sin krop rundt i lejligheden.. Og vil ikke bare lægge sig ned og slappe af... Det skærer sq en i hjertet...

Har haft den hjemme men kørte den ud på hospitalet igen igår da den begyndte at pive vildt lige pludselig.. Men det er åbenbart psygisk fordi den er vandt til at springe rundt i de kendte omgivelser og det kan den pludselig ikke mere smiley

• #4   21. jul 2005 Altså man afliver vel helelr ikk mennesker fordi de bliver lamme o.Ô Det er ulovligt... En kat kan vel også lære at leve godt selvom den måske er lam resten af livet...

• #5   22. jul 2005 Dianna D - hvis en kat skal være lam resten af livet, er det ikke et værdigt liv for den!
    Lars P - Jeg synes helt klart at du skal give den noget tid, hvis den ikke lider og har smerter..

• #6   22. jul 2005 heY
    ej hvor er jeg ked af det på dine vegne over det med katten...
    kan slet ikke forestile mig hvor ked jeg ville blive hvis det var en af mine.
    jeg sys du skal give den al den tid den har brug for, for hvis det ikke gør ondt på katten, sys jeg ikke det er nødvendigt og få den aflivet..
    håber det får det bedre.. håber vi hører noget herinde..
    knus Mia

• Lars P
    Lars P Tilmeldt:
    jul 2005

#7   22. jul 2005 Hej allesammen...

Jeg kom ud på hostipalet til middag...Og da jeg så den kom det frygtelige syn.. Den kan ikke pisse af sig selv.. Dvs. blæren var så hævet at hele maven var mega stor.. Så stod jeg og tænkte lidt for mig selv i par minutter og sagde derefter til dyrelægen at jeg ikke vil byde den det.. Han sagde så at vi så må slutte dens smerter hvilken den tydeligvis havde der.. Den lød ikke godt..
    Den fik så sprøjten og sov stille ind..

Kæft jeg blev ked af det..

Så ... R.I.P Misser... Knap 15 uger gammel..

Kommentér på:
Min kat kørt ned :(

Annonce