10. sep 2007 Følger: 21 Følgere: 66 Katte: 20 Emner: 23 Svar: 197
På kørt kat {{forumTopicSubject}}
I går da jeg havde været nede og fodre vores 5 rideheste, mådte jeg 2 holdene biler i vejkanten, den ene af mændene står midt på vejen, for at vise os uden om noget på vejen, i det vi kører forbi kan vi høre dem råbe efter hinanden, og ved siden ligger en kat. Katten er ikke død men den er kørt ned, jeg siger så til min mand han skal holde ind til siden, og jeg skynder mig hen til katten, som tydeligt en helt knust i bagpartidet og desværre er desværre ved bevisthed, tænk jer så de 2 idioter står og diskoter hva de skal gøre med den, for ingen af dem vil sku betale for den hos dyrlægen... Hold kæft hvor blev jeg tosset, tænk at diskoter imens dyret ligger og lider... Jeg kunne hurtigt se at katten var helt smadret og at den led forskrækkeligt, resulut bad jeg min mand ringe til dyrlæge, og forklare situationen, desværre var der vagt af en dyrlæge som bor ca 25 km derfra, så jeg ringede til min nabo som er jæger, og bad ham komme og aflive den. Ja det er nok overflødigt af fortælle hvordan..
Bagefter tog vi en tur hos de omkring boende for at se om vi kunne finde ejerne.. Det var en gård ca 500 meter derfra som havde den.. Og de var heldigvis taknemlig for at vi havde fået den aflivet...
Måtte bare ud med min arigskab
Lene Og de norske skovkatte
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
men vi må nok tage hatten af for de to personer, som ikke ville hænge på regningen, bare det at de var stoppet og overvejede hvad de skulle gøre er faktisk flot når man tænker på hvor mange der bare køre vidre... men vi kan godt blive eninge om at de skulle ha gjordt noget frem for at diskutere...
okt 2009
Følger: 53 Følgere: 50 Katte: 1 Emner: 88 Svar: 1.833
Jeg ville også sige det var da altid noget de stoppede op!
Med det hjælper så ikke så meget når de så ingen ting gør! Jeg ved det ikke med hvis du kommer ind med et dyr du ikke ejer så betaler du vel heller ikke for at komme ind med den? Så bliver den vel bare aflivet og så er det det eller hvad?
Havde jeg bare selv gjort så måtte jeg jo betale hvis de krævede det...
ligesom Lonnie siger: God der findes mennesker som dig
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
men det var flot handlet af lene....
okt 2009
Følger: 53 Følgere: 50 Katte: 1 Emner: 88 Svar: 1.833
Var også det jeg tænkte? At de nok ville undersøge om der var en ejer og hvis ikke så havde de aflivet den
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 23 Emner: 39 Svar: 242
hvordan kan de bare stå der og diskutere i stedet for at stoppe dens lidelser eller komme til dyrlæge med den
På kørt kat