{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Er det dumt? (Beholde killinger) {{forumTopicSubject}}

Godaften, eller nat må det vidst blive smiley

Jeg har et enkelt spørgsmål.
Ville det være dumt, synd, etc. at beholde Amilis killinger?

Vi er lige flyttet i større lejlighed, og får lavet kattegård i denne månede. Vi er meget hjemme begge to.
Vi har i forvejen Amili og Akito + vores golden retriever Basse.
Det drejer sig om at beholde 3 vidunderlige killinger.

Hvad havde I gjort?
Håber på hjælp smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det dumt? (Beholde killinger)
  • #1   11. aug 2008 I har pladsen, I har tiden og forhåbentlig også økonomien til uforudsete dyrlægeregninger, så umiddelbart vil jeg da svare ja.

Men alligevel:
    Har I tænkt på, om det hele tiden vil være sådan? Hvad med fremtid, evt. børn og jobs?

Og hvad med jeres hund? Den skal vel også bruge en del af jeres tid?
    Jeg læste forresten i din profil, at jeres hund havde fået hvalpe og bidt nogle katte ihjel. Er det den samme hund, I har nu?

Hvis I vælger at beholde killingerne, vil jeg i hvert fald råde jer til at få jeres katte neutraliseret, og det ville jeg forresten under alle omstændigheder råde til.

Og en ting til:
    Du skriver, der var fem killinger, men at den ene døde.
    I skulle så have fire tilbage, og du taler om at beholde de tre.
    Jeg synes, det er meget synd for den, I åbenbart ikke skal beholde. Er det ikke muligt, at den, som skal have den ene killing, i stedet for tager to?
    Så er den ene lille fyr ikke alene, når den kommer væk fra sin mor og sine søskende, og I har så selv to.

Prøv lige at overveje det - og så tænk jer grundigt om!

Held og lykke

• #2   11. aug 2008 *Mega* .
    Den hund vi har nu, er ikke den samme som nævnt i min profil - det er min mormors hund der bliver nævnt der. Vores egen hvalp elsker kattene smiley

Vi har desværre kun 3 killinger tilbage, den ene måtte jo desværre aflives pga. manglende endetarmsåbning smiley

Så det er de 3 vi har tilbage der er tale om smiley
    Evt. dyrlægeregninger kommer altid først herhjemme, om vi så må leve af pasta resten af måneden, tager vi det med smiley

Men jeg vil tage imod dine råd, og overveje det smiley

• #3   11. aug 2008 Og forresten skal de alle neutraliseres, det er der tjek på smiley

• #4   11. aug 2008 Det lyder godt Sandra - også at I laver løbegård!
    Jeg synes så, at fem neutraliserede katte er et passende antal, og så har I jo også haft glæden ved at følge de tre mipsebørn vokse op.

Held og lykke!

Kommentér på:
Er det dumt? (Beholde killinger)

Annonce