{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Ang. killing og foder. HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har jo Mummi som er lige knap 13-14 uger og han nægter at spise killingefoder. har prøvet coop, hills, royal canin (staves) og Iams (staves) og han gider ikke spise noget af det han vil heller ha det mine andre katte får og det er lige meget om jeg så blander killinge fodret sammen med det andet, og hans skål er sammen med de andres så de står samme sted og spiser. Men nej nej den lille herre vil ski ikke spise det smiley
Skal jeg bare lade ham spise det andet så. ved ski ikke hvad jeg ellers lige skal gøre. Han trives fint og vokser fint.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. killing og foder. HJÆLP
  • #1   2. aug 2008 syntes det er meget foder at ha prøvet til sådan en lilel killing :S

Den har jo slet ikke nået at vende sig til det ene foder før der ligger noget nyt i skålen :S

• #2   2. aug 2008 Du har stavet både royal canin og iams rigtigt smiley

Du kan jo evt gøre som jeg gør når jeg får små mislinger i huset.. blander killingefoder i vokensenfoderet og så give killinge vådfoder ved siden af. Jeg har 5 kernesunde og friske burmesere selvom de ikke udelukkende er vokset op på killingefoder.

• #3   2. aug 2008 vi har haft ham siden 4 ugers alderen (han blev fundet vedsiden af sin døde mor) og han har aldrig ville røre det, han har haft tilgang til alle slags i forskellige skåle. den eneste der har gidet at spise det er Lasy vores hankat på et år. smiley

Lis D: okay så lader jeg ham bare spise det andet og suplere op med killinge vådfoder engang imellem smiley

Kommentér på:
Ang. killing og foder. HJÆLP

Annonce