{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

Opdatering ang. killing {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Ville lige skrive en opdatering på, hvordan det hele er gået med den lille killing, som min søster købte i tro om den var ældre. I starten troede jeg jo den var noget yngre, pga. den var så lille og yderst tynd.
Hun har nu været til dyrlæge. Dyrlægen mener hun er omkring de 9 uger. Måske 10. Men alt i alt. Hun spiser nu, dog ikke tørkost. Men hun får kogt kylling med ris og cremefraise. Og så får hun vådkost, og lidt blandet opblødt tørkost med cremefraise.

Hun drikker ikke rigtig, så det får hun ved hjælp af en flaske, og ofte hælder vi også en del vand i hendes mad.
Hun springer rundt og leget, og dyrlægen erklærede hende sund og rask. hun er blevet vacc. og chippet. Vi skal snart til gen-vacc. når hun bliver de 12 uger. Og der er der også blevet bestilt tid til en neutralisering. Hun er stadig her ved mig, og leger rundt med vores egen 13 ugers gammel killing. Det rigtig sødt for vores egen killing vasker hende den lille og er rigtig beskyttende. Har vi taget den lille op til os, og vores killing ikke har set det - ja så kalder hun og leder rundt efter hende. smiley

Håber hun med tiden kan få lidt mere sul på kroppen. Hun er meget lille, også mindre end end alm. 9 ugers killing, dog ikke voldsom meget - men dyrlægen vil skyde på, at det korrekt fortalt ude fra det sted min søster købte hende, at hun nok var den mindste i kuldet. Når hun får mad så sluger hun det nærmest og er helt vild for at komme til. Når hun færdig og vi tager skålen igen, så maiuver hun stadig og går rundt og leder efter mere. Er ret sikker på, at hun kunne spise non stop. Hvis det stod til hende. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering ang. killing
Kommentér på:
Opdatering ang. killing

Annonce