{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

det rette hjem?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er virkelig på spanden. Jeg har jordens dejligste ungkat (4 mdr) boende men kan ikke beholde ham, han skal have et nyt hjem hurtigst muligt, da jeg nødigt vil på kant med boligselskabet og miste tag over hovedet eller mine andre to katte. Men jeg kan ikke finde nogle interesserede. jeg har valgt at være ærlig i min annonce om at jeg tog ham tilbage (han er min kats killing) fordi han begydnte at tisse, dette gør han ikke mere, men tør ikke love at han ikke evt vil gøre det igen, tror det dog ikke. Han er en rigtig dejlig og smuk, super super kælen og snakkende kat. Følger dig gerne overalt og elsker at putte og nusse. han har main coon og norsk skovkat i sig. han er bare for god til aflivning og jeg nænner ikke at sende ham på internat. kender i nogen der har en forkærlighed for katte der "kræver særlig behandling" eller har i det selv vil i så ikke kigge på annoncen eller bede dem gøre det? han hedder silver og er her på kattegalleri og dyrenettet. prisen kan forhandles. jeg er virkelig desperat, hvis i har gode råd til hvad jeg ellers kan gøre er jeg lutter øren. Det er bare så synd for hvis han endelig skulle begynde igen, vil den rette ejer med den rette indstilling kunne afvænne ham igen, det er jeg 210% overbevist om, og han er gsu bare så dejlig. Hjælp.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det rette hjem??
  • #1   31. jul 2008 har du lavet opslag og hængt op omkring ?

• #2   31. jul 2008 Nej, jeg har tænkt på det og gør det også så snart jeg finder nogen der vil låne mig en printer smiley

• #3   31. jul 2008 Hvis han ikke er kastreret, synes jeg, du skulle få det gjort ret hurtigt.
    At han begyndte at tisse der, hvor han kom hen, har måske skyldtes utryghed, eller at man brugte andet grus et det, han var vant til.

Det kan også være, fordi han måske blev alene-kat og savnede sin familie.

Fik du en god snak med hans forrige ejer om disse ting?

• #4   31. jul 2008 ja det gjorde jeg for det var mine forældre de har prøvet alt hvad dyrlægen sagde og alle de råd vi har fået herinde. ivørigt blev han ikke alene kat hans søster flyttede med- dyrlærgen sagde iøvrigt at kastrering ingen effekt har han var for lille til at pisse territorium af men slf skal han snart da han blir køsnmoden. Her hos mig er han renlig igen nu. men jeg må ikke have flere katte derfor søger han nyt hjem men det skal være nogen der er indstillet på at problemet kan genopstå og derfor efterlyser jeg forslag til at få formidlet ham da det jo ikke er alle der vil have sådan en kat

• #6   31. jul 2008 Katte bruger også at tisse forskellige steder for at få et nyt sted til at lugte trygt. Det fortager sig ret ofte med tiden, så det er også et spørgsmål om tålmodighed fra ejerens side..

• #7   31. jul 2008 her er et udklip fra www.felismir.dk som er katteadfærds-behandler om Urenlighed:

Brug et godt, klumpende fint, sandagtigt grus - idet de fleste katte foretrækker dette. Sørg for at katten har et egentligt klatre-kradse træ med hylder, hvor den kan overskue sit territorie fra, og hvor den kan gå i "sikkerhed". Nogle katte foretrækker overdækkede kattebakker, mens andre føler sig "fanget" i dem, under alle omstændigheder skal bakken placeres, hvor katten let kan komme til og hvor katten ikke kan blive generet af mindre børn eller hunde, når den benytter bakken. Sørg for en ordentlig bakke hygiejne - nogle katte tolererer ikke urin- eller afføringsklumper i bakken. Hvis der opstår problemer - så hjælper det ikke at dyppe kattens næse i urinen eller afføringen, klapse den bagi eller skælde den ud - som regel forstærker det problemet! HUSK katte opfatter hverken deres egen urin eller afføring som noget negativt, eller afstraffende over for ejeren, men som et middel til bl.a at berolige sig selv eller hævde deres ret til området.

• #8   1. aug 2008 prøv at hør her jeg søger ikke råd til at gøre ham renlig han ER blevet renlig, og jeg har rettet mig efter dyrlægens råd, og hun vurderede at han ikke tissede territorium af. Jeg søger nyt hjem til ham fordi jeg ikke må have ham her, så hvis i er interesserede eller kender nogen der vil være det, eller ivørigt har gode ideer til hvordan man videreformdler en kat så er jeg meget taknemmelig men jeg har ikke brug for flere råd om hvordan han blir renlig.

Kommentér på:
det rette hjem??

Annonce