{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebords lampe 300 kr.
  • Opsætning til en loftlampe 300 kr.
  • udskiftning af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Opsætning af gardiner/ gardinstang 499 kr.
  • Vaskemaskine gider ikke centrifugere/tømme vand. 1.100 kr.
  • Opsætning af nøgleboks 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  når man få en lille ny mis
  • #1   29. jul 2008 det er nok nemmere og vudere når du får missen hjem, det kan jo være de vænner sig til hinanden hurtigt, mens andre tager længere tid. hvis du ved om killingen er vokset op med hund er det osse lidt nemmere for den. men det sker jo osse at nogle hunde og katte aldrig rigtig bliver venner. men det er heldigvis meget sjælden. men det er nok osse lidt nemmere for hunden at acceptere hvis det er en killing.. jeg har aldrig haft problemer med de. og de kunne være alene efter en weekend. men som sagt meget forskellig smiley
    men helt og lykke med den lille ny. det skal nu nok gå

• #2   29. jul 2008 okay ja gucci er vand til katte havede nemlig kat da jeg fik ham men det er godt nok snart ja 3 år siden er ikke så bange for han ikke vil acpeter den men at hyan måske er lidt for vild.

• #3   29. jul 2008 Alt efter hvordan det går med dem når de er sammen, når I er hjemme kan I jo vurdere om I tør lade dem være alene hjemme sammen i starten. Ellers er der måske mulighed for at killingen kan være i et lukket rum med mad og kattebakke og sovested når I ikke er hjemme, indtil de har accepterert hinanden?

Her hos mig er det gået fint med alle kattene og hundene fra starten af med at være alene hjemme sammen efter første weekend.

Kommentér på:
når man få en lille ny mis

Annonce