{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

at få kat når man har allergi.. {{forumTopicSubject}}

Noget undre mig lidt..
Hvordan ka man have reklameret med herinde i forum at man har meget slem allergi og skal af med sine katte fordi man får noget imod allergien og det stadig ik hjælper.. Man får endna aflivet sin kat pga man har allergi og så et par måneder efter så går man lige ud og får en ny killing..
tsk tsk den er vist ik lige gennemtænkt den der.. At folk ka blive ved med at være så hensynsløse mod dyr..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebords lampe 300 kr.
  • Opsætning til en loftlampe 300 kr.
  • udskiftning af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Opsætning af gardiner/ gardinstang 499 kr.
  • Vaskemaskine gider ikke centrifugere/tømme vand. 1.100 kr.
  • Opsætning af nøgleboks 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at få kat når man har allergi..
  • #1   8. aug 2008 KG: Kan kun give dig ret i det.. Enten afliver de deres dyr fordi at de "pludeslig" er blevet "allergiker" ellers lader de i¨k engang voksne dyr blive forældre.. DEt er lige så sørgeligt at man ik tænker sig om og ved lidt mere om hva man går ind til..

• #2   8. aug 2008 har også set et.. Jeg synes at det er alt for meget..

• #3   8. aug 2008 Desværre findes der bare så mange mennesker der kun tænker på hvad de får ud af at have en sød lille killing, de tænker ikke hvad killingen skal have, hvor lang tid en kat egentlig lever.
    Og gud hvor bliver man gal i skralden når man læser annoncer herinde, hvor man kan læse alt fra, jeg skal skære ned i mine katte, vi flytter, den er unrelig, den er ikke til at styre, den kradser.
    Nåh kradser den og tisser, tja det er jo kattens natur, den er ikke til opdrage på. Sæt jer dog ind i sagerne før i anskaffer et dyr der har ca gennemsnits levetid på 14 år.
    Huha kan mærke jeg raser:)

• #4   8. aug 2008 PRinsseguf: Så det er ik kun mig der har siddet og rast.. Dejligt at vide..

• #5   8. aug 2008 Nej, men passer på hvad jeg siger, for sidste gang jeg lavede en tråd med det, blev den slettet, med en fin hilsen fra admin:)

Har sådan lidt, hvordan dælen kan man skære ned i sine katte, hvordan plukker man lige en ud som skal hives væk fra vante rammer og venner!?

• #6   8. aug 2008 Tja at man i fremtiden vil kunne få ordineret en kat på recept er måske at overfortolke situationen en smule...Men ikke desto mindre har en stor amerikansk undersøglse vist, at kat i familien giver børnene en lavere risiko for at udvikle astma,skriver Berlingske for noget tid siden.Undersøgelsen viser samtidig ,at børn som har tæt omgang med katte fra spæd,ser ud til at være bedre beskyttedemod allergi end børn i familier,der aldrig har haft kat...Jaså her går man og smør sine unger med diverse kortisoncremer og propper dem med antihistamin+astmamedicin.Ogh så kunne alt dette have været undgået, hvis man blot hvade sat en bette missekat ned i kravlegårdensammen med lillemand.Det hvade sikkert også været billigerei længden,end udgifter til diverse medicin. Men jeg er nok ikke den eneste,der ikke lige kom på denne ide? Undersøgelsen afslører ganske vist også,at i familier, der har kat,har børnene i en alder af 3 år en lidt højere forekomst af astmatisk bronkitis. Men når de samme børn er blevet 2 år ældre,har de en lavere forkomst af luftvejsproblemer end børn i familier,som har kat..Så det handeler om tålmodighed.Folkene bag undersøgelsen vil dog ikke ligefrem anbefale,at familier anskaffer en kat for at undgå astma.Men det ser altså ikke ud til ,der er en god grund til at undgå at holde kat,hvis det kun er for at forebygge astma hos børnene i hjemmet..Så katte på recept,er nok ikke et tiltag,der ligger lige om hjørnet.Men det er da tankevækkende,at vi gør så meget for at beskytte vores poder mod diverse sundhedsskadelige og allergifremkaldende stoffer.Vi køber økologisk mad+sæbe uden parabener,allergivenlige dynerovs. Men i bund og grund gør i måske de kære små en bjørnetjeneste? En landmand udbrød da han læste dette ...Jammen det har vi vist i mange år...det er stof til eftertanke
    ! Her

• #7   8. aug 2008 Hold da helt ¤/&"%&%"#¤. Man skal sgu høre meget, før ørerne falder af!

• #8   8. aug 2008 tinka: Yup sådan er det =) Desværre =/

• #9   8. aug 2008 Jo jeg blev klar over problemet ..men fik lige lyst til at skrive den smøre alligevel ...

Det at anskaffe sig en kat og så gå af med den igen p.g.a. allergi ..det er en direkte syg handling ..og his du kendte hende skulle du snakke med hende ...jeg ville gøre næsten hvad som helst for at forhindre hende i den slags

• #10   8. aug 2008 haha man ka ik sige noget til hende så er man straks efter hende og alt muligt.. det siver desværre ik ind..

Kommentér på:
at få kat når man har allergi..

Annonce