{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.629 visninger | Oprettet:

Hjælp, blod i afføringen... {{forumTopicSubject}}

Min kære Max har haft blod i afføringen i nogle dage og der er lidt slim med.

Jeg har læst at ved Giardia kan de også have blod i afføringen og Max's afføring er ikke tynd, men det er blevet tyndere og mere lys.

Nu er mit spørgsmål bare hvor hurtigt aføøringen bliver helt tynd hvis katten har Giardia. Er det med det samme eller kommer det stille og roligt?

Jeg snakker selvfølgelig med dyrlægen imorgen, men jeg vil sætte pris på at jeg kan forberede mig selv lidt, som den bekymrede katteejer jeg er.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, blod i afføringen...
  • #1   22. jul 2008 Men afføringen virker altså også lidt slimet... Jeg frygter bare Giardia, men afføringen stinker ikke mere end normalt.. Tror jeg da ikke, det er svært at huske synes jeg...

• #2   23. jul 2008 Skal afsted med ham her i aften med både kat og afføringsprøve. Snakkede med dyrlægen og han sagde jeg skulle tage det roligt og komme ind med ham i aften. Så længe hans afføring ikke er tyndt er det ikke slemt, siger han.

• #3   23. jul 2008 Jeg skal først tildyrlæge kl 19, men jeg skal nok opdatere når jeg kommer hjem derfra.. Afføringsprøven er lagt(dygtig Max) Så nu venter vi bare til dyrlægen åbner biksen kl 19..

Tak Missemor, der må virkelig ikke være noget galt med min Max, vil ikke have at han har det dårligt...

Men som sagt, skal nok opdatere om 2 timers tid.

Kommentér på:
Hjælp, blod i afføringen...

Annonce