Salg af killing, mavefornemmelse... {{forumTopicSubject}}
Er lige blevet ringet op af en der ville købe en killing.. hun fortæller så i løbet af samtalen at hun har haft en hankat som nu er ved hendes forældre fordi hun ikke kunne styre den, og at hun først kan hente min "baby" når hun har fået solgt hendes egen hankat... spør hvorfor hun skal af med hendes hankat , og det skal hun fordi hun ikke kan styre ham, han gør ikke som hun siger, og han har kradset i tapetet ... FLOT ... regner hun med en killing er bedre ?
hun ville betale mig hele beløbet den 1 fordi de somregel aldrig havde penge midt på måneden ???
Er det bare mig, eller lyder det heer lidt lunkent ?
Jeg har altså bestemt mig, hun får ikke lov at købe min lille babymis.. det kan jeg da ikke byde ham .. ?
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.630
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.123
apr 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 5 Emner: 17 Svar: 205
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 45 Svar: 605
Måske ender det med din baby bliver aflivet, fordi hun ikke "kunne styre den" (latterligt) selvfølgelig kan du ikke styre en kat, den er sin egen herre. Det ved ALLE da.
Nej behold du den til den helt rigtige dukker op
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 19 Svar: 698
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 145
vi har før afvist killinge købere hvis vi ikke følte alt var ok
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 45 Svar: 605
Men som opdrætter når man sælger, hvad lægger i vægt på hos køber?
Jeg spørger fordi, at næste gang jeg vil have kat, skal det være med stamtavle, så hun kan gå på udstilling. Det jeg vil kunne tilbyde en kat er to andre legekammerater, masser af kærlighed. Dog ingen erfaring for udstilling eller avl. Bare kæle erfaring:) ville det være ok i jeres øjne? For jeg frygter lidt at blive aflslået af en opdrætter, når tiden engang kommer
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
Jeg har før solgt huskatte killinger, og synes det du tilbyder er okay...
Det jeg "kræver" er at folk har sat sig lidt ind i det at have en kat.. at den skal passes hvis man skal rejse, at det ikke duer at holde fede fester hvis ikke katten kan komme væk fra det. At den skal til dyrlæge, evt også en søndag aften. og at det så ikke duer man ikk har nogen til at køre.. Jeg vil helst at der er 2 katte sammen, så den ikk kommer til at gå alene, og er det unge mennesker, ja om de har overvejet børn, om der så er plads til katten..
Måske er jeg krævende, men det er jo mine små børn..
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.123
Forskellige opdrættere stiller forskellige krav til deres købere.
Først og fremmest skal du finde den race/kat, der passer til dig og de forhold, du kan tilbyde den. Her kan det være en rigtig god idé at være 100% ærlig overfor dig selv og de opdrættere, du er i kontakt med, så du kan blive vejledt til at finde den helt rigtige killing.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Annoncer: 1 Emner: 68 Svar: 9.957
hun ville betale mig hele beløbet den 1 fordi de somregel aldrig havde penge midt på måneden ??? **
Ak og suk, pigebarnet skal jo nok få sig en ny killing. Stakkels den
apr 2008
Følger: 91 Følgere: 85 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.602
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
Salg af killing, mavefornemmelse...