{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.750 visninger | Oprettet:

Hvad gør man? Salg af killing {{forumTopicSubject}}

Jeg har solgt/delvis solgt en killing. Den var salgsklar i starten af dec. Den er blvet reserveret ret tidligt og der er også betalt et depositum. Køber har selv fået lov at vælge navn osv. Vi har siden hun reserverede kun haft kontakt herind over ellers lige sms et par gange sammen.

Den skulle have været afleveret d 4 dec,men så havde køber desværre ikke pengene til den pga skader på hus.Derfor valgte jeg ikke at aflevere den. Ved ikke om køber blev sur,fornærmet eller bare enorm ked af at jeg ikke ville lade hende skylde mig restbeløb,for hørte faktisk ikke fra hende i over 3 uger. Jeg prøvede at kontakte hende mellem jul og nytår og fik så at vide at hun ikke havde været så aktiv herinde pga mobbning. Jeg skrev til at det var ok ,men at hun jo rent faktisk havde både min email og mobil nummer så hun kunne jo kontakte mig på anden vis. så gik der igen et par dage hvor hun ikke gav lyd fra sig,og jeg kontaktede hende igen med en anmodning om at hun lige kunne finde ud af hvornår hun kunne modtage sin kat,jeg har en tur på ca 2,5 time HVER vej derfor ville det have været rart at kunne få det planlagt. Hun skrev tilbage at der af personlige årsager(hun skrev spicifikt hvad det var til mig ) ikke havde haft overskud til noget,men at hun ville ringe til mig om eftermiddagen(Det var i går) men det har hun ikke gjort.
Hvad ville i gøre som sælger??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør man? Salg af killing
  • #2   3. jan 2012 Der er ikke lavet en kontrakt på den endnu hun har hverken sendt adresse eller noget. Jeg har i annoncen skrevet at depositum ikke fåes tilbage hvis køber fortryder.
    Men ja min tanke er også at hun nok slet ikke har penge til at betale de resterende penge og derfor trækker det i langdrag.

• #3   3. jan 2012 Åh den er svær!

Først ingen penge pga. uforudsigeligt, så ingen kontakt eller initiativ til kontakt, og så til slut ikke overholde aftale (om at ringe).

Uforudsigelige udgifter kan ske for enhver - gjorde det også for os, og vi fik lov at betale reservatiovgebyr senere. Det med ikke rigtig at tage initiativ til at skrive/ringe ville sætte mine tanker lidt hen på "er køber overhovedet interesseret". Der kunne dog have kommet noget op så h*n ikke kunne ringe det aftalte tidspunkt.

Hvis jeg var sælger og sikker på at det er det rigtige hjem for katten, ville jeg nu hurtigst muligt få sat en dato fast for betaling af katten og når det så var sket - så finde en dato for aflevering. Og hvis de ikke kunne overholdes ville jeg da nok sige til køber at jeg ikke rigtig føler af der sker noget her og om nødvendigt finde en anden køber.

• #5   3. jan 2012 Thilde: Ja Jeg Jeg synes måske nok at jeg har strukket mig rigtig meget i denne her sag. Er klar over at der kan ske noget så man ikke kan få ringet,men kan jo se hvornår hun sidst har været logget ind så hun kunne have skrevet en besked til mig herinde,det tager højst 5 min at skrive om jeg evt ikke kunne ringe til hende istedet for.
    Susan: jeg tænker nok også lidt på kan jeg tillade mig ikke at betale dipositum tilbage?? Jeg har reserveret katten i 2 mdr fået hende neutraliseret fordi den var "solgt" til kæl

• #6   3. jan 2012 Enig med Susan! Jeg ville også beholde både killing og depositum. Lyder bestemt ikke til at hun er interesseret i katten

• #7   3. jan 2012 Hvis hun ringede imorgen og kunne betale, ville du så have det godt med at give hende katten? Hvis nej, så er det dig der fortryder og så kan du ikk beholde depositum, hvis ja så må du vente til hun siger at hun ikk vil have den.
    Det er min holdning. Giv hende evt en frist til at betale, gør hun det ikk kan du sige at hun med sin handling har valgt katten fra. Hvis du altså vil give hende katten med det du ved nu

• #8   3. jan 2012 Jah synes godt nok også at det lyder til at hun bare trækker den.
    Ville også finde en anden køber - og ja, beholde depositummet for nu har den jo været reserveret længe og endda "ordnet". -))

• #9   3. jan 2012 Nina: Jeg synes da at man som køber som minimum måske lige kontakter sælger for at finde en løsning af en art,det ville jeg da have gjort.

• #10   3. jan 2012 Hmm.. Den er svær, for trækker du dig, så virker det ikke helt fint at beholde depositum. Og så alligevel. For det er jo hende der ikke tager initiativ ovverhovedet. Havde det været mig som killingekøber, så ville jeg have skyndt mig at tage kontakt og forklaret situationen og fundet en løsning. Hmm.. Men på den anden side havde i jo aftalt en dato for overdragelse og betaling, og det har hun ikke overholdt. Ja egentlig synes jeg bare at du skal sige til hende, at siden hun ikke har overholdt jeres aftale og ikke har kontaktet dig, så bliver du nødt til at finde en anden køber. Jeg ville ikke havde det godt med at sende en kat ud til en person der ikke engang kan oversjue at løfte røret og ringe, og ikke har penge stående til uforudsete situationer.

• #11   3. jan 2012 og behold det depositum. Du står med en killing der kun bliver ældre og derfor sværere at sælge. Og hun har holdt dig hen.

• #12   3. jan 2012 Køber skulle gerne have overskud til katten, og når hun ikke engang har overskud til at ringe efter aftale, så er det ikke det rette hjem at sende en kat ud i.
    Katten var vel blevert neutraliseret under alle omstændigheder, så jeg kan ikke se, hvad det har med depositum at gøre...Hvis tilbagebetaling af depositum kan annulere handelen let og gelinde, så betal det da tilbage. Det eneste vigtige er, at katten kommer til et godt hjem.

• #13   3. jan 2012 Tinka : katten har jo været "holdt" tilbage i 2 mdr. Hvor jeg kunne have fundet den et andet hjem. Det var ikke sikkert at den var blevet neutraliseret.Da hun kunne have blevet i mit opdræt som avlskat.

• #14   3. jan 2012 Tinka D - ved ikke hvilken kat der er tale om, men det kunne jo tænkes at hvis denne køber ikke var den rigtige, at en opdrætter var interesseret - det er jo så bare for sent nu.

• #15   3. jan 2012 Jeg havde omgående annulleret handlen.

En "normal" killingekøber ville interessere sig meget for at få opdateringer om killingen, høre om dens trivsel osv.

Alle mine killingekøbere har i hvert fald været af slagsen som havde enormt svært ved at vente på at få killingen hjem og mange af dem besøger os flere gange for at følge med og for at lære killingen at kende.

Følg din mavefornemmelse!

• #16   3. jan 2012 Anita..jeg ville selv som køber være vaks på tasterne hvis jeg fandt at jeg ikk ku. Overholde min aftale..men du laver en aftale med køber on at dennes depositum reserverer katten, så vil du ikk bare ku bestemme at nu vil du beholde pengene og sætte katten til salg, for at have dit på det rene bør du gøre det klart for hende a5 hvis ikk hun har betalt indenfor et vist tidspunkt nå du tage det som afslag og sa kan du beholde depositum...men vil du overhoved have lyst til at overdrage katten til denne upålidelige person?

• #17   3. jan 2012 Nina: ja det kan godt være jeg skal give hende en frist og så se hvad der sker.

• #19   3. jan 2012 lotte: De penge jeg har fået er jo brugt til neutralisering og vaccine. Hun har siden d 4 dec holdt mig hen/dvs hun har ikke kontaktet mig hverken på tlf eller herigennem. Vi har faktisk ikke haft anden kontakt end via nettet har ikke på noget tidspunkt snakket med hende. Har bedt om adresse og fulde navn 2gange for at jeg kunne lave en kontrakt,men det har jeg ikke fået.
    Jeg har flere gange forsøgt at få et svar fra hende om hvornår hun vil have katten hjem da jeg skal ud på en 2,5 times køretur hver vej.

• #20   3. jan 2012 Åhh ha..
    Den er svær. Dog forstår jeg ikke, at du har ladet en ligge dep og så neutraliseret katten uden at have talt med hende..

Jeg kan godt forstår den med at du jo har holdt katten tilbage tilmed lukket den, jeg vil nu også mene at hun ikke skal have dep tilbage.. men man skal kalde det noget andet, jeg kalder reserverings-gebyr.

• #23   4. jan 2012 som de andre siger drop hende og find et godt hjem smiley

• #24   4. jan 2012 Vaccineret var katten vel blevet uanset, og havde det været vigtigt nok at beholde katten som avlsdyr, så havde man vel gjort det i stedet for at sætte den til salg ....
    Nu er katten jo blevet neutraliseret, og det kan da ikke være nogen dårlig ting :-). Når det endelig skal være, at en køber mister interessen for en kat, er det da kun godt at det sker, inden katten er flyttet.

• #26   4. jan 2012 Heidi : Nu er det snart ligemeget hvordan man formulerer en tråd for alle kan få det til at se ud som en udhængning.
    Jeg opretter en tråd for at få andres syn på mit spørgsmål,men hænger ligepludselig en ud.
    Det ses tit jeg er lige selv for ikke så lang tid siden hængt ud i en ganske uskyldig tråd om udstillings hjælp. Så tror bare tråden stopper her. Jeg har truffet en beslutning baceret på lidt forskellige svar.
    Så må jeg se hvad køber siger til det.

• #27   4. jan 2012 Hvordan kan man sælge en killing til en person som man aldrig har mødt?

Og hvordan kan man købe en killing man aldrig har mødt?

• #29   4. jan 2012 jeg sletter tråden inden jeg tager på arbejde kl 12.00 for nu er det så mig der fuldstændig uansvarlig overhovdet at ville sælge en killing til en som var så interesseret i at ville købe en kat hun aldrig havde set.
    Men tak for de mange svar og hjælpen.

• #30   4. jan 2012 Anita - Hvad med at svare på mit spørgsmål i stedet for bare at blive fornærmet og smække med døren?

• #31   4. jan 2012 Annie: Jeg er ikke fornærmet og vil ikke smække døren for uanset om jeg slettet tråden er der nok en velmenende person på kg som allerede har gjort køber opmærksom på at jeg har hængt hende ud Osv.
    Det irrerterer mig grænseløst at uanset hvad tråden går på så bliver det F****** altid lavet om på det så man er fuldstændig uansvarlig og hvordan man kan tro at der er nogen der vil købe ens kat og bla bla bla.
    Men for at svare dig på dine spørgsmål så:
    Hvordan kan man sælge en killing til en person som man aldrig har mødt?
    Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige. Jeg synes det var dejligt at der var en som gerne ville købe min killing. Hun virkede på skrift sød og pålidelig har desuden i forvejen 2 kastrater og spurgte meget til vægt og billeder og hendes generelle udvikling.Kan ikke se der er noget forkert i det.

Og hvordan kan man købe en killing man aldrig har mødt?
    Aner det ikke det må i spørge hende om der er jo nogen der allerede har GÆTTET hvem der er tale om.

• #33   4. jan 2012 Anita - Tråde har det jo med at udvikle sig.

Jeg kan dog på INGEN måde se hvordan man skal kunne regne ud hvem personen er (jeg aner det ikke) medmindre i har siddet og snakket om det tidligere i en tråd, som mange så har læst, så udhængning vil jeg ikke kalde det.

Selvfølgelig er det da dejligt at der er nogen der vil købe ens killinger, men man må da som minimum forlange at de kommer og besøger killingen inden man ligefrem sælger den til dem. Medmindre det måske lige er en opdrætter fra udlandet, så kan jeg godt følge at det ikke er så nemt at komme på besøg.

Mit sidste kuld var der en der skrev på den ene af pigerne og spurgte hvordan hun var temperaments og typemæssigt og hvad hun kostede. Da jeg havde svaret skrev hun tilbage at så ville hun gerne købe hende. Jeg svarede så tilbage at jeg altså ikke sælger killinger over mails. Hun ringede mig så op, vi fik en god snak og hun kom og besøgte killingen (fra nordjylland til København, en tur på 4½ time hver vej) og hun endte også med at købe killingen.

Et besøg er med til at give dig et indtryk af den person som skal overtage en af dine små babyer, og hvis du ikke kan lide hvad du ser/hører så står det dig frit for at nægte at sælge en killing til personen. Det er altså meget svært at danne sig et ordentligt indtryk ud fra mails.

Besøget giver i øvrigt også køber mulighed for at se hvordan de andre katte i opdrætters hjem opfører sig. Er de sky? Er de søde, nysgerrige og imødekommende? Ser de sunde og raske ud osv.

Til sidst: Selvfølgelig er det da dejligt at ens killinger får nye hjem, men det skal de vel ikke have for enhver pris? Du har vel (i disse krisetider) tænkt over at du kan ende med at skulle beholde et helt kuld, fordi du ikke får det solgt?

Jeg har stadig en lækker pige gående herhjemme, hun er født i april, men køber sprang fra kort før hun skulle flytte og det er smadder svært at sælge et ungdyr, så hun hygger sig hos os, indtil det rette hjem dukker op.

• #34   4. jan 2012 Annie jeg er klar over at det er svært at sælge killinger. Mit aller første kuld gik her i næsten et år og det er ikke blevet lettere.
    Men jeg sletter stadig væk tråden inden jeg kører på arbejde da jeg ikke ser nogen grund til at den skal ligge der når jeg har fået svar på mine spørgsmål og også har taget en beslutning om hvad der skal ske fremover. Så endnu engang tak for svar ,input og alt det andet.

• #36   4. jan 2012 Anita - Det er da en skam du sletter den, tænk hvis andre kunne lære af dine fejltagelser og ikke begå de samme.

Susan - Du har tabt mig? Jeg kan slet ikke finde ud af hvad du skriver i din første sætning?

Jeg kan ikke ud fra denne tråd eller trådstarters annonce regne ud hvem der tales om.

PS: Jeg hedder Anni<b>e</b> ;o)

• #38   4. jan 2012 Hmm jeg kan nu ikke regne ud hvem det er, og jeg kender ski mange herinde..

Jamen Heidi det må du da
    Jeg synes ikke du skal slette tråden, da der er kommet mange gode guldkorn.

og tja er det ikke tit der er nogen der ved hvem det skrives om, nogen gange mener mange at det er ok og andre gange er det ikke..

• #39   4. jan 2012 hanne Ok så lader jeg den være.

• #40   4. jan 2012 Susan - Jamen hvis ikke der er nogen der melder det til en HA (med links til det (åbenbart) åbenlyse) kan der jo ikke blive gjort noget ved det.

Jeg personligt har ikke setnogen tråde hvor TS og køber debatterer den solgte/købte kat, så jeg kan ikke regne ud hvem det drejer sig om.

Der bliver oprettet en milliard million tråde dagligt, og vi kan ikke nå at læse dem alle :o)

Men det er vist nok OT for denne gang. Jeg har forklaret hvad jeg mener :o)

• #41   8. feb 2012 Hold da op... Hvor er du engentlig rigtig træls... Du hænger andre ud og diverse ting.. Anita du har pt igang med bedrageri og du blir dælme anmeldt... Giv mig katten eller du får den store tur med alle de anmeldser som jeg har på dig..

• #42   8. feb 2012 Fortryder sælger et kommende salg, hvad sagtens kan ske, så er det vel fair at tilbagebetale det erlagte beløb.

At der er kommet penge i killingen - dert skulle der jo alligevel. Mine killinger der skal til kæl får hele pakken -. uanset de er solgt eller ej. Og ja killingens pris falder med alderen. Sådan er det.

Derudover kan man ikke tage imod penge uden at skrive en kvittering.

Måske det er rimeligt ikke at tilbagebetale hele beløbet - men at beholde pengene når du nu ikke vil sælge til køber - det finder jeg er lige på kanten af god etik.

Alle kan vel lære af det - også at man ikke er "sofasælger/køber" - fatter ikke du vil sælge til en person der ikke har været i dit hjem - og fatter ikke køber vil købe uden at have set killingen og de forhold den er opvokset under.

Personligt ville jeg gå meget langt for mit gode ry - pengene var returenet fluks også selvom det var surt - det kan nem'li blive endnu mere surt efter denne sag

• #43   8. feb 2012 Godt skrevet Lis

• #44   8. feb 2012 Maria - det er en rigtig dårlig ide at tage katten - især med det humør og den tone du lægger for dagen.

Du skulle jo gerne kunne have et godt forhold til opdrætteren omkring katten - det er der ikke den store mulighed for der kan blive med den tone du lægger for dagen.

Du havde aldrig fået en kat fra mig med det sprog og den holdning du lægger for dagen

• #45   8. feb 2012 Lis... Er bare sur for at blive hængt ud.. Ikke andet..

• #46   8. feb 2012 Jeg ved ikke lige hvem der hænger hvem ud?

Havde du holdt dig væk - så var der ingen der kunne regne det ud. Ser intet forkert eller nogen udhængning i denne tråd får du selv kommer på banen!

her kan jeg svare det jeg lyster - det kan jeg ikke din egen tråd - du har jo sat mig på filter - gad vide hvorfor - mon ikke det er fordi mine holdninger ikke passer med dine:-)

• #47   8. feb 2012 Kan næsten gætte mig til denne tråd er modsatte parts syn på sagen vedrørende den anden trår med snyd af maine coon. Burde i to voksne mennesker ikke hellere snakke sammen i stedet for at gøre det offentligt herinde??? Jeg spørger bare.

Forstår heller ikke det med at købe en kat uden aldrig at have set den.
    Så er helt enig med Lis.

Ville sige giv køber en hvis procentdel igen af dep. og sælg katten til en ny ejer der i det mindste gider/har mulighed for at besøge den, så den har lidt kendskab til ejer i stedet for at blive smidt ind i et nyt hjem, uden at have haft duftekendskab til nogen/noget først.

Vil kalde den konflikt barnlig når vi snakker to voksne mennesker!

• #48   8. feb 2012 Nala... Hvad snakker du om..

• #49   8. feb 2012 Maria, du gør jo selv det samme...

Men tja, det er lidt dumt der ikke er skrevet nogen papirer, altså en kvittering.

Jeg ville nu give det depositum tilbage og så er den sag ude af verden..

Jeg kan ikke svare på den anden tråd..ler

Men tænker er der skrevet mail ang hospital ophold, gik sælge med til at holde katten, der er mange ting vi ikke ved..
    plus tja hvem fortælle den sande del..

hmmmm..

• #50   8. feb 2012 Nåååeh... Ja nu ved jeg da også hvem køberen er.. Havde jeg da aldrig regnet ud hvis denne tråd ikke var taget op på den måde som den er :S *griner højlydt*

• #51   8. feb 2012 Er helt enig med Lis - og jeg havde forlængst returneret det modtagne beløb og annulleret handelen, om jeg så skulle leve af havregrød resten af måneden.

Jeg ville nemlig ikke have et roligt øjeblik mht min killings videre skæbne, hvis jeg udleverede den under de omstændigheder.

Bortset fra det, fatter jeg ikke, at man kan gå så langt i et handelsforløb (især med levende dyr) uden hverken at kende den potentielle købers fulde navn og adresse.

• #52   8. feb 2012 Hanne Hmm... Ja hun var informeret... Ingen alarm ellers...

• #53   8. feb 2012 Sådan et rod burde ingen dyr være involveret i smiley

• #54   8. feb 2012 Tinka d... Nej det burde de ikk... Ikke flere negative impuls Tak.. Snakker med Anita..

• #55   8. feb 2012 jeg mener gav hun respons på det, altså gik hun med til det..

• #56   8. feb 2012 Ja det gjorde hun... Hva da..

• #57   8. feb 2012 Maria, sikke da en måde at svare på...

• #59   8. feb 2012 hi hi kan desværre ikke skrive i den anden tråd, da jeg er på filter :o)))

håber IKKE ar anita sælger til denne her køber. bare hendes opførsel og råben siger da det hele. og det er længe anita er blevet holdt hen mht hentning af katten.

håber du finder et super sted til den i stedet for - en der virkelig ønsker den og viser oprigtig interesse :o)

• #60   8. feb 2012 hehe det e rjeg også

Jeg prøvede at får at vide om opdrætter havde sagt ok til at holde killingen..

men hmm med de svar jeg får giver jeg op..
    Jeg håber heller ikke at hun får den killing.

• #61   8. feb 2012 jeg er lige kommet på banae igen. Har læst hendes tråd og sidder egentlig og bliver træt i hovedet af sagen smiley
    jeg fik katten neutraliseret d 30 dec,da jeg regnede med at hun kunne modtage katten i starten af januar.Jeg hørte fra hende d 3 januar hvor hun skrev at hun villle ringe om eftermiddagen. Det gjorde hun ikke og jeg emailede hende d 7 og har lige pludselig hendes kæreste til at skrive til mig han præsenterer sig som hendes kæreste ,men ikke noget navn eller noget. vi har ikke på noget tidspunkt aftalt at jeg skulle "passe" katten for hende i over 2 mdr.

• #64   14. feb 2012 Jesper.. Du har godt nok travlt..

• #65   14. feb 2012 Jeg har ikke travlt - men syntes da Jespers spørgsmål er både relevant. og interessant

Det kunne måske også lære dig noget - det gør en slettet tråd ikke - ej heller alle dem du har på filter:-)

• #66   14. feb 2012 At sætte alle pareder op hjælper på ingen måde..

Jeg synes også at her kan man se beviset på, at det med kemi er ret vigtigt..
    Plus mød hinanden..

Ja Ja jeg ved godt vi er nogen der sælger og køber uden vi har mødt personen eller katten, det er jo så kun fordi der er mega langt, og her taler jeg ikke om 500 km..

• #67   14. feb 2012 lol.. Lis nu er jeg en af dem.. men hmmm gider man snart gøre et forsøg på at hjælpe.. tja jow da, da der er nogen der bliver glade for den hjælp en del af os kan give

• #68   14. feb 2012 Jesper er den anden tråd væk..

• #69   14. feb 2012 Haha... Først spørger Jesper mig i min tråd hvordan det gik.. Så fortalte jeg ham det også spørger han også her.. Hvor sjovt og samtidigt lidt dumt...

• #70   14. feb 2012 Maria en skam du slettede den anden tråd, der var mange nyttige oplysninger og guldkorn i

• #73   14. feb 2012 Jesper... Det hedder altså opdrættere...

• #74   14. feb 2012 Lotte.. Slettede den anden annonce... Da den ikk er reelle mere og fordi jeg ikk gider og hører andres totale gode ideer

• #76   14. feb 2012 Suk Maria , nu har du jo slettet din tråd , men mange steder i din egen tråd har du skrevet avler , og hvor har jeg krympet tæer.
    Så når man selv bor i et glas hus så skal man ikke kaste med sted .

• #77   14. feb 2012 Maria skriver:
    "Slettede den anden annonce... Da den ikk er reelle mere og fordi jeg ikk gider og hører andres totale gode ideer."

Hold da op en påstand - temmelig uartigt svar må jeg sige over for alle dem der har svaret dig ...

Men intet nyt i sandheden er ilde hørt

• #78   14. feb 2012 Maria nu spørger han altså Anita og ikke dig..

• #83   14. feb 2012 Jesper: Nej vi fandt ikke en løsning.Hun har under ingen omstændigheder villet ringe til mig og som jeg skrev i den anden tråd så selvom vi havde aftalt at jeg skulle ringe til hende så var der ingen forbindelse til hendes telefon før dagen efter hvor hun ikke mente vi havde noget at snakke om.
    Lotte: havde jeg vidst at det skulle kaldes et reservering"gebyr" havde jeg da bestemt kaldt det det,men jeg havde gjort hende klar over hvad pengene skulle bruges til. Grunden til at der ikke blev lavet en kontrakt er fordi at hun på intet tidspunkt har givet mig et fuldt navn og adresse.

• #85   14. feb 2012 kan selvfølgelig godt forstå at hun gerne vil have penge tilbage,men som jeg skrev til hende ,som svar på en af de utallige sms'er hun sendte d 9,neutralisering og vac 1000 kr så har hun selv fået lov at bestemme navn på stamtavle 200 kr så har jeg faktisk holdt katten tilbage til hende i alt i 4 mdr og så passet den for hende siden d 4 dec hvor hun var salgsklar.

• #86   14. feb 2012 var så lidt susan:)

• #88   14. feb 2012 Hold da op, har du holdt hende til fra d. 4 december, og der var hun salgs-klar" hvis jeg har forståret det rigtig, Så i min verden, skal du ikke tilbage betale det fulde beløb.. Nu ved jeg så heller ikke hvor meget hun har lagt..
    men tja, du har haft udgifter på katten.

• #90   14. feb 2012 Helt enig med Lotte´s sidste indlæg smiley

• #91   14. feb 2012 Jamen Maria hvorfor har du så ikk besøgt katten?

• #94   14. feb 2012 Camilla... Ja det ved jeg engentlig ikk..... ;-b... Jesper.. Har andet at bruge min tid på end dig.. Så ikke give mig hentydniger mere.. Er kun glad for jeg ikk handler bed den fusker bedrager mere...

• #96   14. feb 2012 Hmm, Har lidt svært ved at forstå hvorfor du ikke har besøgt den så??

Du havde fundet en anden mco pige ikk?
    Skal eller har du så været ude at se hende. ? smiley

• #97   14. feb 2012 Det vil jeg ikk kommentere på.. Det er en sag imellem mig og opdrætteren.. Og den skal ikk blande jer i..

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #98   14. feb 2012 <b>Maria.

Jeg må bede dig om ikke at udpensle negative ting om opdrætter herinde. Tak</b>

Kommentér på:
Hvad gør man? Salg af killing

Annonce