{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Hjælp hjælp :( han kradser {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hankat på lidt over et år. Han er indekat, men kommer dog ud i snor, han har så meget energi! Prøver at lege med ham osv. men jeg er jo også på arbejde i løbet af dagen. - Han kradser i mine dørkarme, tapet, døre, ja alt hvad han ikke må, er der nogle der har et forslag til hvordan man kan vænne ham af med det ? har snart plastikposer overalt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp hjælp :( han kradser
  • #2   9. jul 2008 Kunne være jeg sku prøve det spray der.

Har skam gjort det.. han har to kradsetræer.. og jeg har vist ham hvordan han skal og alt ting.. og har haft meget tålmodighed.. hehe.. klippe klør har jeg dog ikk prøvet..

- Har hørt at man kan sprøjte lidt citron sfgat på de steder man ikk vil have kattene til at kradse? Ved i om dette er sandt , og om det er en god ide ?

• #3   9. jul 2008 har du mulighed for at give ham en legekammerat?
    hvis du må have flere katte kan du købe en killing, som han kan brænde al sin energi af sammen med når du ikke er hjemme. så er møblerne ikke så spændende mere, da slåskamp er meget sjovere smiley

• #4   9. jul 2008 mine kradsede da det var små, men de sidste fire mdr. har de ikke vist interesse for det så det kan altså også være noget de vokser fra.

men mine nye lædersofaer bliver vist aldrig sig selv igen smiley

• #5   9. jul 2008 vi har købt dette her produkt catnip man så tit hører om, og vores kat elsker det ! Der bliver både rullet, og kradset og slikket der hvor vi har sprøjtet det. Og når hun så ruller sig tagerhun duften med sig til de steder som er hendes steder. Heldgivis kradser hun ikk fordi hun har 2 kradsemiljøer.

• #6   9. jul 2008 Jeg har brugt noget der hedder "hold dig væk kat/hund" det dufter kraftigt af citron. Jeg fik det fordi min hunkat tisser rundt omkring. Det har hun ikke gjort siden. Jeg har set hende gå hen til yndlingsstedet, snuse og gå videre til næste sted, hvorefter hun endte i brusekabinen, det eneste sted der ikk var sprøjtet:) Kan ikke huske om det må bruges på møbler. Men kraseriet forsvantd fra min hankat da han fik pigen at hygge med:) nu kradser de om kap på kradsetræet. Men du kan som Freja siger prøve med catnip på kradstræerne.

Kommentér på:
Hjælp hjælp :( han kradser

Annonce