{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kasterere
  • #1   5. jul 2008 Det lyder meget billigt...Er lidt skeptisk mht. at han kommer hjem til dig (tænker på at alt vel skal være sterilt osv.)...Jeg ville nok ikke gøre det...

• #2   5. jul 2008 øhhhh.... lyder da for billigt til at være godt.... hvad er det for en dyrlæge..? jeg tror jeg gav 900 ved min dyrlæge, hvorkatten blev bragt hen til dyrlægen....! så jeg synes det lyder meget mystisk..

• #3   5. jul 2008 hej Mia.
    Jeg giver 600 kr for kastrering af hankat.
    hilsen lone

• #4   5. jul 2008 Heidi B, ja, præcis hvad jeg tænkte, for billigt til at være godt.
    Jeg ville godt nok ikke være tryg ved det der. Uha nej!

• mia j
    mia j Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 13
    #5   5. jul 2008 Hehe kan godt forstå jer:-) Men er helt tryg ved det! Han ved hvad han laver og kender mange han har gjort det for. Han er dyrlæge på mit arbejde (slagteri) og får det derved billigere. Han har selv et lille praktisk bord og det hele med når han kommer! Og der er ingen fare for tingene ikk er sterilt! Han er meget opmærksom på sådan noget og går meget op i sit arbejde!

• #6   5. jul 2008 Det er billigt. tror jeg kom af med de 6-700 kroner. Jeg ville være lykkelig for at få gjort det hjemme, da man jo måske kan få lov at være med på en kigger:) (Er interesseret i det, da jeg uddanner mig til veterinær sygeplejerske:)

Kommentér på:
kasterere

Annonce