{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tidlig kasterere
  • #1   15. jul 2012 nej, det aner jeg ikke, men ring og spørg dem.

• #2   15. jul 2012 marianne okay det vil jeg gøre..:)

• Sabrina A
    Sabrina A Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 64
    #3   15. jul 2012 Aner det heller ikke, men ved min dyrelæge ikke vil kasterere mine før de vejer 2 kilo, pga nakosen. smiley

• #4   15. jul 2012 Det tror jeg egentlig ikke de gør. For jeg ved at Anna Sørensen , som ejer klinikken er vældig imod jf flere af hendes kunder.

Jeg vil helt klart tage til Skovlunde dyreklinik og få stig Feltballe til det. Han er hamrende dygtig og yderst kompetent dyrlæge. Er desuden en af de dyrlæger på Sjælland der har mest erfaring i tidlig neutralisation. Boede jeg på Sjælland så kørte jeg gerne rigtig mange km, for at få ham som dyrlæge. Vild dygtig og meget behagelig
    Det er intet problem i forhold til narkoser at lægge killinger i den. Også små....jeg har ofte nogle på max 1 kg i narkosen. No problem, og min dyrlæge har kun erfaringen på mine birmaer endda....

hun skulle også lige overbevises om, at det ikke er narkosen der er udfordringen, men pillearbejdet fordi de er jo ret små. ...det indrømmede hun, og er syper dygtig til både piger og drengene
    hilsen Heidi og birmabanden

• #5   16. jul 2012 con meo..okay mange tak det fordi det en opdrætter der bruger den dyrlæge og jeg spurgte hende om han ku blive kastereret inden jeg fik ham..hun sagde det var fint med hende men vidste ikke om den dyrklinik gjorde det så tidligt..
    jeg bruger selv skovlunde dyrklinik stig feltballe..

• #6   16. jul 2012 Det er bare at køre killingen til Skovlunde - jeg ville selv foretrække killingen var et par uger ældre således den havde fået den første vaccine inden

• #7   17. jul 2012 lis jeg kan jo ikke sige til opdrætter hun skal køre ham til min dyrlæge? hvornår ville du så vaccinere ham? og hvornår ville du kasterere ham?

• #8   17. jul 2012 Hvis nu killingen får 1 vaccine hos opdrætter ved 11-12 uger, så kan du få killingen neutraliseret og revaccineret ved 15-16 uger hos egen dyrlæge. feks

• #9   17. jul 2012 chicabee ja det ku jeg jo..men det var for at den havde fået det ordnet så jeg ikke sku stå med det..:)

• #10   17. jul 2012 jeg har fået vacciner og neutralisation på virkelig mange killinger inden den er 13 uger, og ingen har været sløve efter/syge - men jeg er også meget påpasselig med optimal sundhed altid, på katte der skal i narkose/have vacciner.

Det er birmakillinger vi taler om, som ofte kun vejer 1 kg når de bliver opereret.

Hilsen Heidi

Kommentér på:
tidlig kasterere

Annonce