710 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "kasterere"
kasterere
Jeg skal til og have kastereret min kat. Det koster 400 kr hvor dyrlægen kommer hjem til mig og gør det og piller og det hele er med i prisen. Er det ikk meget billigt?
Jeg skal til og have kastereret min kat. Det koster 400 kr hvor dyrlægen kommer hjem til mig og gør det og piller og det hele er med i prisen. Er det ikk meget billigt?
Skrevet af: mia j - 5. jul 2008
tidlig kasterere
hej nogen der ved om fasanvejens dyrklinik kasterere tidligt når de er 10-11 uger?
hej nogen der ved om fasanvejens dyrklinik kasterere tidligt når de er 10-11 uger?
Skrevet af: zafir * - 15. jul 2012
Kasterere hvornår?
Hej. Hvornår kan man få sin han kat kastereret? vores han kat er 12 uger nu.
Hej. Hvornår kan man få sin han kat kastereret? vores han kat er 12 uger nu.
Skrevet af: Mirjam P - 21. jan 2012
Spar penge på din forsikring
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Katte: 7 Emner: 10 Svar: 96
jul 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 40
Vil lige tilføje, hvis han er ude gående, hvor vilde er dine naboer med katte strint. Og hvor pjattet er du med at han i perioder vil vrandre afsted på pige jagt.
Hilsen Pia
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 1.642
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 45 Svar: 605
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Hvis katten er indekat mener jeg, det er nødvendigt af hensyn til kattens velbefindende (og interiøret også ;)). Hvis han er udekat mener jeg det er nødvendigt - eller i hvert fald meget hensigtsmæssigt - først og fremmest aht. killingebegrænsning, men også fordi støjende katteslagsmål kan være meget generende for mennesker at høre på, fertile katte strinter op ad folks havehynder o.a. Og som flere nævner er der også øget sygdomsrisiko og katten løber langt væk ... og kommer måske ikke tilbage....
Hvis man undlader at kastrere for at spare penge, så kommer man hurtigt til at fortryde. Møbler og bolig kan blive ødelagt af kattestrint. Og katten bliver hurtigt dyr i dyrlægeregninger, da den med stor sandsynlighed vil komme hjem med forrevne ører, bidsår og det der er værre.
feb 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 13
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 45 Svar: 605
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
- og han har indtil videre ingen gener.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Lige som tilføjelse til de seneste svar om tidlig kastration ... nogle dyrlæger kastrerer små killinger, andre dyrlæger foretrækker at vente til katten vejer 2 kilo. Det vigtigste er IMO, at det sker inden han bliver kønsmoden.
PS husk øretatovering
kasterere