{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Killinger, orm, frus mm. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige et par spørgsmål ang. killingerne der nu er 7 uger gammel.

Hvornår må man begynde at bruge klumpende grus til dem ?

Skal jeg vente med orme_og loppe kur til alle killinger vejer 1kg. så alle får samme dag og må begge dele gives samme dag el. skal jeg vente med loppekuren til de har fået ormekur.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinger, orm, frus mm.
  • #1   15. nov 2007 Jeg ved i hvert fald med Frontline at de skal veje 1 kg. Men ved ikke om der findes noget andet de må få før smiley

• #2   15. nov 2007 ¤ Jeanette T ¤ Nu med hjemmeside ~

Jeg indrømmer, at jeg ikke er den skarpeste kniv i skuffen. Sad og tænkte: Frus, hvad er nu det for en bacille!

• #3   15. nov 2007 Vores killinger fik klumpende grus omkring den alder du nævner.

Ormekur fik de da de var 5 uger, og loppekur har de fået fra 1. dag de kom her, de var alle befængt med lopper nemlig smiley Vi har brugt Frontline på spray som kan bruges fra de er helt små, pipetterne er som Stine siger, fra katten er 8 uger og 1 kilo tung.

• #4   15. nov 2007 Undskyld min stavefejl, men de kære fingre gør ikke altid det hjernen tænker.

Der er jo 8 i kuldet og vægten ligger fra 808g. til 1056g.

Det lyder dejligt at jeg godt kan begynde med det klumpende grus nu, for jeg er træt af det andet " det lugter"

Og så jeg vil give dem orme kur i morgen. Og vente med at give dem loppekur til de er 10 uger.

• #5   15. nov 2007 Jeanette T.

Ingen grund til at undskylde.

Jeg tænkte bare som total uviden i det med kattesygdomme "hvad pokker er det!" klikkede ind og fik mig en griner, over min egen uvidenhed! Det er vist sundt med lidt selverkendelse indimellem! :0)

Kommentér på:
Killinger, orm, frus mm.

Annonce