{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.260 visninger | Oprettet:

Nogen der kender denne kat??? {{forumTopicSubject}}

Så denne efterlysning på facebook, og syntes jeg ville dele den her, så den måske kan finde sin ejer, hvis en sådan findes..

Hjælp søges i Hjørring til denne kat! Dyrenes Beskyttelse har afvist at hjælpe pga det er weekend - den er syg, snottet. Den er fundet på Nørre Alle i Hjørring. Kontakt Jonna på 2282 2030 hvis du kender ejer. Del gerne til alle du kender!

link til facebook siden: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4788911124824&set=a.1155888181521.24796.1357223821&type=1&relevant_count=1&ref=nf

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der kender denne kat???
  • #2   3. nov 2012 øv jeg troede lige at det var min simba, han forsvandt pludselig for længe siden, men den du har der er desværre for hvid til at være ham:-( Håber i finder et hjem til den.

• #3   3. nov 2012 Lige for at få det på det rene hvis nogen skulle ha misforstået, så har jeg intet med katten at gøre, det er en efterlysning jeg har fået på facebook via Kattehjemmet Bæklund, som jeg bare har delt her på KG i håb om at nogen kendte den stakkels syge missekat smiley

• #5   4. nov 2012 Helt iorden Winnie, jeg følger dem selv på Facebook og deler jævnligt deres efterlysninger, i håb om at nogen ejer finder deres kat og katten sin ejer smiley på den måde, jeg kommer jo ikke selv fra Jylland, men har da venner derovre.. smiley

Så reklamèer du alt det du vil, der skulle være flere som dem for alle de stakkels misser der bliver væk og for dem der af ubetænksomme mennesker bliver kasseret smiley

• Gabriella
    Gabriella Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 3
    #6   4. nov 2012 Chok, det ligner min Tuttifrutie, men hun ligger i mit skød, så det kan ikke være hende.
    Men der er mange løse katte her i Hjørring, så den kan sagtens være ejerløs desværre.

Kommentér på:
Nogen der kender denne kat???

Annonce