{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Nogen der kan hjælp mig? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har den her lille killing på 5 uger.
Og nu er vi ved at lærer ham at spise rigtig mad og ikke mælk.
Men mit problem er at han ikke kan finde ud af slikke det op tror jeg. Han vil ihvert faldt ikke prøve. selv om det er hans mælk kigger han bare på det og træder i det.
Nogen der har et råd til det?

Og det andet med ham er han har problemer med at komme af med afføringen. Han kommer skam af med det men kun hver anden dag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der kan hjælp mig?
  • #1   10. okt 2009 Ville det måske virke hvis du stak fingrene ned i mælken og lod ham slikke af dine fingre? Og efterhånden føre fingrene længere og længere ned i mælken når han er blevet helt tryg ved at slikke mælk af fingrene. Når de til sidst er helt nede i mælken kan man håbe han slikke i mælken i et forsøg på at nå fingrene og dermed opdager at han godt kan finde ud af at drikke selv. Har aldrig prøvet det med killinger, men ved det virker med flaske-lam smiley

• #3   10. okt 2009 Brug en lille ske, og lad ham drikke af skeen de første gange.

• #4   10. okt 2009 Tror du skal give ham tid, har selv haft killinger og en kunne heller ikke finde ud af det. Det skal nok komme. Med hensyn til afføringen ville jeg lige spørge en dyrlæge om det er normalt, jeg tror det for den spiser jo ikke så meget lige nu og hvis det ser fint ud , tror jeg det er okay. Det koster jo ikke noget at ringe og spørge.

Kommentér på:
Nogen der kan hjælp mig?

Annonce