817 visninger
|
Oprettet:
nervøs kat {{forumTopicSubject}}
Min kat er frygtelig nervøs han går i panik når der kommer nogen han er tryg ved mig, i dag da vi sad og hyggede bankede det på døren og han blev så forskrækket og bange at han tissede på mig og løb skrigende ud af kattelemmen dette er nu sket 4 gange, dyrlægen siger han ikke fejler noget fysisk, har prøvet feliway uden effekt, hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham, venligst Doris
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
jul 2018
Følger: 1 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 557
Når det er sagt, så er der nok ikke så meget at gøre. Men du bor i hus, ja? Siden du snakker om en kattelem? For muligheden kunne jo være at spærre lemmen af, så han ikke kan fare ud af den, når han bliver bange, og på denne måde i hvert fald stoppe den adfærd = at han løber ud, når han bliver bange
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
dr bach rescue dråber
de fås hos matas og andre steder til omkring 110 kr
du giver han 1-2 dråber i hans drikkevand hver dag
det råd brugte vi da jeg var på internat. vores dyrlæge arbejder med naturmedicin
bruger det også selv til mine, ved bla flytning, ny kat mm
kan også bruge det til en selv
der findes også foder
men dr bach virker rimelig hurtigt i forhold til foderet
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
mar 2016
Følger: 5 Følgere: 10 Emner: 15 Svar: 34
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
jan 2019
Følger: 63 Følgere: 270 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 759
Træls for dig og katten.
Royal Canin Calm indeholder tryptofan som ved fordøjelsen omdannes til serotonin som er et vigtigt stof i hjernen for at undgå angst og depression.
Og som Anja siger så er Bachs også en løsning.
Jeg brugte begge på et tidspunkt da Gustav var meget nervøs efter at være blevet bidt af en brud.
Du kan enten bruge "rescue" eller som jeg få Michelle Garnier til at lave en speciel blanding ud fra den konkrete situation. Goggle hende, det er ikke voldsomt dyrt. Rescue kan du få i Matas.
OG .. Prøv selv at være så rolig som muligt i de situationer hvor katten bliver bange.
Katte er meget modtagelige for dårlige energier fra os.
Held og lykke
mar 2016
Følger: 5 Følgere: 10 Emner: 15 Svar: 34
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
nervøs kat