{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.977 visninger | Oprettet:

Laser pointer legetøj {{forumTopicSubject}}

Jeg leder efter en laserpointer til mine katte. Jeg var nede i Bonnie dyrecenter i Silkeborg i dag, men der havde de den ikke..

Jeg har kun set den på nettet, men vil helst være fri for at skulle betale 70 kr i fragt.. Nogen der har set dem i en butik nær Silkeborg og omegn?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Laser pointer legetøj
  • #1   5. maj 2008 Jeg har en til mine katte. Jeg har købt den i plantorama i viborg. tror også de har den i Bonnie dyrecenter i Viborg. Skal til viborg i morgen, og vil da gerne købe en og sende til dig, hvis de har flere.

• #2   5. maj 2008 Ih, det ville være super dejligt hvis du ville det smiley Min ene kat har nemlig fødselsdag på fredag, så det var min plan at hun skulle have den i gave. Hvis du kan finde en i Viborg ville de være alletiders, jeg skal selvfølgelig nok sørge for at overføre penge til dig.

• #3   5. maj 2008 De fås også hos de fleste boghandlere.
    Pas på ikke at ramme kattenes øjne, når du leger med den!

• #4   5. maj 2008 Det ville jeg. Det er en super gave til din kat, mine elsker at lege med den. jeg tror jeg gav omkring 100 kr for den. men vil gerne købe en til dig hvis de har flere

• #5   5. maj 2008 Jeg har heller ikke kunnet finde dem hos boghandlerne, desværre.

Lotte, du må meget gerne købe en hvis de har flere, så kan du bare skrive til mig, så finder vi ud af noget med penge osv. Det ville være super smiley

• #6   5. maj 2008 Helt i orden. Jeg skriver til dig i morgen når jeg kommer hjem. Krydser finger for at de har nogen, så din kat kan få en fødselsdagsgave:)

• #8   5. maj 2008 Jeg købte en her i påsken, for den kunne da være sjov til kattene... Gizmo daskede lidt efter den, men gad den ikke... Tessa ignorerede den totalt.. det er hun da for klog. Men Dessi... hun jagtede den rundt i hele stuen, efter et par minutter kunne jeg mærke på hende hun blev mere og mere voldsom i hendes jagt på den skide plet...
    Tror ærlig talt hun blev frustreret og irriteret på at hun ikke kunne fange den...
    Så jeg er gået helt væk fra at bruge den... og bruger i stedet legetøj de kan fange og bide i *Ss*...

• #9   5. maj 2008 Det er et sjovt stykke legetøj... mine kan gå helt grassat, men det ser bare så tosset og nuttet ud...
    Plejer så lige at "belønne" den vilde jagt med en godbid, jeg smider hen over gulvet, sammen med pletten, så der er noget at fange til sidst...

• #10   5. maj 2008 Og hov... glemte lige at skrive, at jeg mener at ha set en i Tiger... 10-20 kr eller sådan...

• #11   5. maj 2008 Jeg tror nu nok at mine vil synes det er sjovt. Paulus er i hvert fald helt tosset så snart han ser skygger, eller hvis der står et glas på bordet som reflekterer lyset op på væggen.. Så mine katte er ikke så kloge smiley

• #12   5. maj 2008 vi har også brugt en til vores gamle kat, men har læst og hørt at det ikke er godt at bruge dem.. for det er stressende for katten at jagte den uden at kunne fange den.. og det tilfredsstiller ikke katten da det er jagt uden ende..

kunne forestille mig det er rigtigt. men ved ikke.. smiley

mvh nana

• #13   5. maj 2008 jeg har 2 til mine katte.... jeg har kun givet 10 kr for pr stk, de elsker dem, de bliver helt sindsyge når vi leger med den... vi har købt vores i en hobby butik i et center

• #14   5. maj 2008 Nana jeg er ikke i tvivl om det du skrev der, er rigtigt.. har set hvorn det påvirkede min kat... og ser ingen grund til at stresse hende unødvendigt for min egen fornøjelses skyld... så hellere lege med en drillepind med en fjer dusk i den ene ende... så får man selv lidt motion oveni jo *gg*

• #15   5. maj 2008 jannie-ssssshh: ja det e det jeg mener.. tror ikke det er så godt.. som du siger janni er det bedre at købe noget som katten "kan tage og føle på"

• #16   5. maj 2008 Tricket er at lade "den røde plet" slutte ved en godbid... På den måde ender "jagten" altid godt og med noget mums at spise! smiley

• #17   5. maj 2008 Lea, Ja det skrev Julie også længere oppe og synes bestemt det er en god ide, men nok ikke alle der lige kender det lille trick smiley
    Og vil da prøve at se om jeg ikke kan gøre det med Dessi... og så se om det virker så hun ikke bliver frustreret og ikke går og leder efter den lille irriterende plet efter lampen er slukket

• #18   5. maj 2008 lea s- ja det har du måske ret i.. smiley

• #20   5. maj 2008 Felis
    Man kan få dem som legetøj til katte, som sagt så har jeg set dem på nettet (loppetjansen.dk) hvor den netop er formet som en mus og lyset kommer ud af snuden..

Jeg kan høre at der er flere meninger om dem, men jeg tror nu at mine vil kunne lide den, uden at blive sindsyge. Især Paulus, da han har en svaghed for skygger og genspejlinger som skrevet længere oppe. Han gider ikke lege særligt meget, heller ikke med det traditionelle kattelegetøj jeg køber. Så hvis jeg kunne få noget han kunne fornøje sig med, ville det være alletiders, efter min mening.

Skal selvfølgelig nok bruge den med omtanke og ikke lyse ham ind i øjnene, så det håber jeg ikke der er nogen der ligger søvnløs over smiley

Kommentér på:
Laser pointer legetøj

Annonce