{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Mad {{forumTopicSubject}}

Min nye killing, der nu hedder, snart lystrer navnet Kokos, er ikke altid glad for menuen.

Hos opdrætter, fik alle katte hinandens mad. Tørkost, vådkost og råt.
For ikke at smide den anden kats mad ud, spiser hun dem. Nogen vil hun dog ikke spise. Skal jeg her gøre mig hård og så må damen spise tørkost frem til næste gang hun skal have mad.

Hun skulle gerne spise det der nu sættes ned. Også fordi jeg nok fortsætter med at fodre, som hun er blevet fodret hos opdrætter.

Jeg vil nemlig ikke have/lave en kræsen kat igen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mad
  • #1   27. jan 2020 Ja har jeg givet noget, så må de spise det de får, eller undvære, der er ting de begge er vilde med og ting som den ene eller den anden er vild med/eller ikke kan lide, og så er der en som spiser det smiley
    Jeg må så sige, at efter hånden som jeg finder ud af hvad de kan lide, så går jeg efter det, når jeg køber nyt.
    Uanset mærke vil mine helst have med kylling og fisk, ikke okse, Hjort og ander spændende ting, men de får jo 2-3 gange om dagen, og der skiftes mellem 4-6 slags, så de ikke får det samme igen og igen, nemlig fordi jeg ikke vil gøre dem kræsne.
    De kan også blive træt af noget, som de ellers har været glad for, men så holder jeg pause med det en tid.

• #2   27. jan 2020 Ps. Mitti kan ost gå fra noget, og lige skal ditten og datten, og så efter en 1/2 time, så spiser han det, eller jeg flytter skålen fra den faste plads, og så spiser han smiley
    Jeg giver af og til større dåser om aftenen, og selv hvis de har rynket på næsen af det, så er det som regel væk når jeg står op smiley

Kommentér på:
Mad

Annonce