{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.465 visninger | Oprettet:

meget tynd, gravid kat.. {{forumTopicSubject}}

en kat jeg har taget til mig, i meget skidt stand.. tynd, fuld af knuder og socialt understimuleret, har til min store frygt vist sig at være med killinger.. jeg klippede hende for 14 dage siden, og synes hun var meget tynd, og havde slet ikk set tegn på graviditet, blev glad da hun tog lidt på, men blev igen trist i aftes da jeg sad og nussede hende og hendes mave er helt "knoglet" og fuld af liv.. Aner ikke hvornår hun får de killinger, ligenu får hun royal canin, men hvad skal jeg give hende for at give hende bare lidt at stå imod med.. det skal jo nok gå lidt stærkt..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  meget tynd, gravid kat..
  • #1   28. apr 2008 Man kan da hjælpe katten med at fodre killingerne med modermælks erstatning, og prøve at fede missemor op. Bagefter kan hun jo blive neutraliseret.

• #2   28. apr 2008 karina.. jeg tror altså det er "oppe over" så synes det ville være voldsomt at lave en abort så sent ? har snakket med dyrlægen om at fjerne killinger så snart de er født og lade hende beholde 1-2 stk..

• #3   28. apr 2008 For at fede hunkatten lidt op skal hun have ubegrænset killingetørfoder stående - Specific (fra dyrlægen) er rigtig godt. Og ellers alt hvad I ellers kan lokke i hende af lækkerier - kød, fisk, killingevådmad (igen er Specific fra dyrlægen super!) osv.
    KMR (killingemælkeerstatning) er også super, hvis hun vil have det - ellers lidt piskefløde i ny og næ.

• #4   28. apr 2008 Har du haft hende til dyrlægen og fået tjekket for orm og evt dårlige tænder?
    Har hun fast afføring?

• #5   28. apr 2008 anne.. huun har ikke orm og hendes tænder er fine.. hun skulle kun være ved mig til hun blev solgt, men nu da hun er med killinger og jeg er nu blevet rigtig glad for hende, ja så må hun blive... problemet er nu bare at min veninde, hvis kat det egentlig er, vil have hende tilbage for, når hun er gravid kan hun jo tjene på killingerne... !! Har foreslået hende at jeg beholder katten, og så kan hun få de penge killingerne indbringer, hvis de da overlever.. det er bare en rigtig træls situation..

• #6   28. apr 2008 ej din veninde er da tovelig.... :-s hun vil gerne ha katten fordi den har killimger i maven puha.. men kom af med den da hun ik viste den var gravid smiley øv blir ked...

• #7   28. apr 2008 Sikke da et fjols, hende din veninde. Vil hun have katten tilbage fordi den er med killinger, som hun kan tjene penge på? Jeg gad da godt se hvor meget hun kan tjene, hvis hun selv skal betale for at give ekstra modermælkserstatning, dyrelægebesøg osv.

Synes da bare du skal sige til hende at hun kan rende og hoppe. Du gør hende en kæmpe tjeneste ved at tage dig så godt af hendes "aflagte" katte og finde nye hjem til dem, og så tænker hun bare på at hun kan tjene penge på de stakkels dyr.
    Bliver godt nok også ked af at høre om sådan noget.

Men stor respekt til dig, at du tager dig af kattene når hun ikke selv gider. Det er virkelig godt gået.

• #8   28. apr 2008 mille.. TAK.. alle har ellers travlt med at fortælle mig hvor dum jeg er, at blive ved at hjælpe hende ( folk der kender mig ) .. men du skulle se den her lille mis.. hun er 2 år, og på str med en stor killing.. den dag vi klippede hende, hun lå bare på køkken bordet i 1½ time og fant sig i alt..(det skal siges at katte frisør bliver jeg nok aldrig) men nu lugter hun ikke mere af pis og hun kan hoppe igen.. hun kikkede bare engang imellem og spandt.. når hun sidder og misser med øjnene, med hovedet på skrå, ja, så er jeg solgt.. hun skal IKKE tilbage til den kælder.. !! katte kidnapning eller ej.. Ved ikke engang hvad reglerne er på området..

• #9   28. apr 2008 Hvad sagde dyrlægen så?

Kommentér på:
meget tynd, gravid kat..

Annonce