{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.085 visninger | Oprettet:

Malou K
Malou K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8

Min kat ( syg eller gravid ) HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

Hej min kat på 2 år ca. Er meget stille? Hun ligger kun og sover, spiser og er på toilet eller udenfor.

Jeg ved ikke om hun er syg..
Fordi hun har brækket sig og opføre sig
mærkeligt (som hun ikke plejer)

-nogle gange kommer hun og vil ligge hos en (hun er IKKE en kælen kat)
-hun har brækket sig
-hun "plejer" at løbe rundt (nu går hun stille og rolig rundt)

Kan det være hun er syg?? smiley

Eller har hun måske tegn på hun er gravid?

-hun er blevet lidt bredere over ryggen (hun plejer at være meget tynd)
-hun brækker sig
-hun har fået mere sul på maven
-hun vil ikke bæres

Hvad tror i hun er ?
Syg?
Gravid?
Eller bare mærkelig?

OBS.. Dwt skal lige siges da hun var i løbe tid fik hun sniget sig med udenfor smiley og min søster og mor fik så set at en han kat hoppede på hende..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat ( syg eller gravid ) HJÆLP!!
  • #2   6. maj 2014 Hun er sikkert nok drægtig og måske også syg. Jeg ville bede din mor om at tage den til dyrlægen. smiley

• #3   6. maj 2014 Louise det behøver ikke være en troll bare fordi personen er oprettet for 13 min siden. Skulle personen der har oprettet denne http://www.kattegalleri.dk/forum/Off-Topic/110573-hjaelp__min_kan_vraeler så ikke også være en troll måske?

Jeg vil sige som Susanne at du skal bede din mor tag den til dyrlægen også vil jeg måske få jeres katte neutraliseret det er bedre for dem og i slipper for uheld som dette smiley

• Malou K
    Malou K Tilmeldt:
    maj 2014

#4   6. maj 2014 Louise: hvad mener du? Jeg vil jo bare gerne have hjælp? Hvis nu min kat er syg??

Susanne: tak jeg skal nok snakke med min mor ??

• #8   6. maj 2014 Vi har set før at børn kan være god til at formuler sig, bare se på Lisa med Baloo og det hun var igennem hun skrev rigtigt flot af en på hendes aldre(ved jeg der er flere der synes). Det kan godt ske det vrimler med trolls, men Louise tro dog på det bedste i folk inden du begynder at bedømme dem når du ikke kender dem og hvis du ikke vil bruge din tid på folk du tro er trolls jamen så lad være med at svar i deres tråde smiley

• Packard B
    Packard B Tilmeldt:
    maj 2014

#9   6. maj 2014 Den tråd jeg startede(som der er liket til) er bestemt ikke en troll
    - Den læge jeg snakkede med sagde at hvis det havde forstoppelse, så ville den brække sig.
    Ring til lægevagten og spørg ad, fortæl hvad du oplever.

• #10   6. maj 2014 Spørg dine forældre om de ikke vil tage katten til dyrlæge

Louise - Sikke da en velkomst

• #11   6. maj 2014 Packard jeg ved du ikke er en troll det var bare for at vise hende at ikke alle der lige har oprettede sig er trolls smiley

• Packard B
    Packard B Tilmeldt:
    maj 2014

#12   6. maj 2014 Nu er jeg ikek Ekspert, og jeg har heller ikke været ansat Hos FBI ved adfærdsanalysen MEN Hvis en IKKE kældene kat, begynder at opsøge dig, efter at den har fået det dårligt, så virker det mig mest logisk, at den forsøger at få hjælp...
    Og hvis en Kat gør det, så er der noget helt galt

• #14   6. maj 2014 Men vil nu lige sige velkommen til KG til både Packard B og Malou K smiley

Og igen be din mor om at ringe til dyrlægen og evt få alle kattene neutraliseret er sikker på i kan få rabat hvis i kommer med 3 katte smiley

• #16   6. maj 2014 I guder Louise smiley
    Malou
    Velkommen
    Bare ignorer de der unødvendige kommentare-
    Mit råd
    Snak med dine forældre om sagen.

• #18   6. maj 2014 Også velkommen her fra, og jeg håber du kan få din mor og kat med til dyrlæge smiley

• Malou K
    Malou K Tilmeldt:
    maj 2014

#19   6. maj 2014 Tusind tak alle sammen.

Louise jeg har altid været en af de bedste i.min klasse til at stave? Og jeg skriver på min telefon og der er faktisk noget der hedder stave kontrol smiley

Alle i andre TUSIND tak for alle jeres svar!
    Jeg vil sige til min mor vi skal have hende til dyrelæge

Dem der har sagt at vi nok skulle få hende neutraliseret eller hvordan det staves,
    Har vi også tænkt på, men dwt var et eller andet med hvis de er gravide smiley

Ligenu ligger hun sammen med mig på sofaen helt stille og rolig min mor kommer hjem imorgen også snakker jeg luge med hende smiley

I skal igen alle have tusind gange mange tak for både velkomst og hjælpende svar smiley

Er der nogle der kan forklarer mig hvad en troll er? smiley

• #20   6. maj 2014 Sterillisering er for at undgå de bliver gravide smiley

En Troll er lidt ligesom "Myremobberen" hvis du kender den film smiley

Altså en dreng der driller bare fordi han kan smiley

• #22   6. maj 2014 En troll er en der ikke er hvem de udgiver sig for at være på nettet og formålet er at lave underlige/spøjse/mærkværdige ting på nettet, for at drille andre... Trolle andre.

• #23   6. maj 2014 Jeg mener det er noget med at hun stadig kan blive neutraliseret hvis hun ikke er så langt henne, men så mindster hun også killingerne smiley men hør lige en af dem herinde der har mere forstand på det end jeg har smiley

• Malou K
    Malou K Tilmeldt:
    maj 2014

#24   6. maj 2014 Okay tak for de to svar med Trolls smiley hun skal neutraliseres, men vi skal lige finde ud af om hun er drægtig smiley
    Og i skal igen ALLESAMMEN havde mange gange tak for jeres søde svar smiley

• #25   6. maj 2014 Selv tak Malou smiley

En troll er når man udgiver sig som en man ikke er, fx at skrive man er 13,når man i virkeligheden er en voksen person der gemmer sig under et avatar. smiley

• Malou K
    Malou K Tilmeldt:
    maj 2014

#26   6. maj 2014 Ej jeg vil aldrig udgive mig for at være en anden
    Det håber jeg i tror på dwt gør i fleste nok, men der er vel sikkert også nogle der ikke gør, men det ikke min skyld folk ikke tror på det rigtige smiley
    I kan også finde mig på hestegalleri og få af vide eg er 12 år smiley

• Malou K
    Malou K Tilmeldt:
    maj 2014

#27   6. maj 2014 Lige nu ligger hun sådan
    (Hvis i kan se billedet)

profilbillede
  • Malou K
    Malou K Tilmeldt:
    maj 2014

#28   6. maj 2014 Jeg har lige snakket med min mor og hun tænke også. Vi skal have hende til dyrelæge snart smiley

• #29   6. maj 2014 Velkommen til smiley
    Du skal lige vide, at hvis den er drægtig, så kan man sagtens neutralisere alligevel. Det er en større omgang, for man fjerner de ufødte fostre.
    Det er ikke synd for missemor, hun får først moderfølelser når hun har født.

Få fat i dyrlægen i morgen og skriv gerne hvordan det er gået smiley

• #30   6. maj 2014 prøv evt at tjek hendes brystvorter. er de blevet mere røde og større, ja så er hun sikkert gravid

men et godt råd, vil være at få hende sterilseret også selvom at hun skulle være med killinger. vi har gjort det mange gange på det internat hvor jeg arbejdede. uden problemer.

og så velkommen til smiley

• Malou K
    Malou K Tilmeldt:
    maj 2014

#31   7. maj 2014 Tak begge!
    Vi skal lige Se om hun bliver mærkeligste har min mor sagt smiley

Kommentér på:
Min kat ( syg eller gravid ) HJÆLP!!

Annonce