{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Lille mis - gravid.. {{forumTopicSubject}}

Min datter fandt en lille killing ved hendes søns børne have, meget forkommen, og børnene brugte den som legetøj.. den har været fremlyst men ingen manglede den.. ellere verdens bedste lille mis.. Spørgsmålet er nu.. vi troede den var 8-9 uger pga str, men den har skiftet alle tænder, og fik at vide dette sker omkring 5 mdr alderen.. hun var meget tynd da hun kom i huset, men nu er hun MEGET rund, har fået ormekur... hun kan forhåbenlig ikke være gravid ? nogen der ved om det med tand skift passer, og hvornår den er kønsmoden. ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille mis - gravid..
  • #1   17. nov 2007 ikk til at sige på stående fod men har hun lysrøde vorter? er hun blevet mere kontakt sørgen end hun plejer? vifter hun halen til siden når hun bliver nusset ved ryggen omkring halen..?

• #2   18. nov 2007 hun er ikke i løbetid, men jeg har jo også kun haft hende i ca 3 uger...Spørgsmålet er mere om hun kan være drægtig i så tidlig en alder, og igen aner jeg jo ikke hvor gammel hun er, udover at hun skiftede tænder for 14 dage siden... Hendes mave er bare blevet meget rund.... Men jo, hun er utroligt kontakt søgende af en lille mis, som har været udsat for så meget at være..

• #3   18. nov 2007 Hun kan jo også være syg; have orm eller sådan noget. Det kan vist godt give en udspilet mave. Uanset hvad, ville jeg i hvert fald tage til dyrlægen med hende, for at få et generelt helbredstjek, vaccinationer osv., og han/hun kan jo også nok give et bud på, hvor gammel missen måtte være.
    Held og lykke med hende! :o)

• #4   18. nov 2007 Ups, nu så jeg lige, at hun har fået ormekur... tsk tsk... Men jeg ville i hvert fald tage til dyrlægen med hende ;o)

Kommentér på:
Lille mis - gravid..

Annonce