Når man elsker mor for meget (sjov) {{forumTopicSubject}}
Gør jeres katte noget, som meget tydeligt er af kærlighed, men som gør ondt eller er rigtig irriterende?
Min hankat elsker sin mor for meget. Lige før vækkeuret ringer springer han op i sengen, hvinende af fryd for nu skal vi putte og lægger sig ved siden af mig. Jeg sover med en arm op under hovedpuden som så går ud på siden af puden og den arm er Balders bedste ven. Han ælter løs på armen, vel at mærke lige ved det tynde stykke på indersiden af albuen, og gumler og slikker ihærdigt på mit håndled.
det er HVER morgen og står på i ca 15 min. Nu er det så at han hår fået meget store tænder og klør og og det gør faktisk lidt ondt, eller er hvertfald ubehageligt. Men det er jo kærlighed så også meget sødt. jeg nænner ikke at fjerne ham eller skælde ham ud, han elsker jo bare sin mor*G*
Min hunkat viser sin kærlighed ved at putte sit hoved ind i hånden på en. Det er rigtig sødt hvis man sidder og ser fjernsyn. Men er man på computeren, eller prøver at skrive noget å papir så er det meget IRRITERENDE!!! *G* Men samtidig er det jo dejligt at blive kærligheds-markeret!
Andre der vil ele en lille kærlighedshistorie?
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 120 Svar: 957
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 7 Svar: 96
Max gør noget lignende din hankat - hver eneste morgen hopper han op i sengen til mig og putter....han gør det nogle gange 4 gange på en morgen, hvilket også er rigtig hyggeligt, men ret hårdt hvis jeg skal tideligt op. Ligesom dig nænner jeg ikke at forhindre ham i at gøre det, for det er jo bare hyggeligt!
Når han kommer og putter så ælter han på livet løs i min hals og i mit hår samtidig med at han savler helt vildt, så når jeg står op om morgenen er jeg total smurt ind i savl...lækkert! Ud over det så har han en lækker vane med at stikke sin næse enten ind i mundvigen på mig, i mine øjne eller i mine næsebor - bare ikke særlig lækkert når han savler vildskab!
Men de gør det jo bare af kærlighed, så er slet ikke til at stå for!
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 167
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 4 Emner: 7 Svar: 109
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
det er altså ikke kun mig der lider i stilhed.
I det mindste savler Balder ikke så meget..*G*
Hvor er det nogle søde ting de små guldklumper finder på for at sige "jeg elsker dig" hehe
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 79 Svar: 550
Når man elsker mor for meget (sjov)