Når man elsker så meget det gør ondt! {{forumTopicSubject}}
Ja ens kat!
Min kæreste ligger og snakker med Silo og snakker om hvor dejlig han er, men spørger så om man må sige at han aldrig kan måle sig med hendes gamle kat Johnny? Og jeg siger at det synes jeg godt man må. Der er dem der sætter dybe spor i hjertet.
Sådan har jeg det med Tulle! Jeg har haft maaange katte, og elsker dem alle højt! Men aldrig så højt eller meget som jeg elsker Tulle
Nogen gange har jeg bare lyst til at mase hendes søde lille hovede fordi hun bare er så cute og jeg elsker hende så meget
Hvis jeg fik valget mellem alt i verden og Tulle valgte jeg hende uden at blinke! Hun er min soulmate, og mit et og alt.
Tulle er langt fra pæn og hun er heller ikke særlig rar. Hun er faktisk et kæmpe røvhul Hun går på bordet, stjæler mad, og skider på gulvet når hun er utilfreds Men jeg elsker hende, og hun er min prinsesse så selvfølgelig gør det ikke noget, Tulle må alt for det hende jeg elsker mest <3
Og ja det her er et totalt ligegyldigt indlæg, men ja
Har i det sådan med jeres kat, eller har haft det?
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.220
Så selvf. må man sige, at katten aldrig kan måle sig med en anden, for de har forskellig sind og er unikke, men nogle sætter dybere spor end andre.
Men der skal ikke ske mine tosser noget.........
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.220
jun 2013
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 54
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Annoncer: 1 Emner: 68 Svar: 9.959
nov 2011
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 5 Emner: 8 Svar: 367
Der har været flere katte i mit liv - men der er altid nogle, man husker længe efter de er døde.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Men Tøsen jeg har nu er nok mit hjertebarn, hun er noget helt særligt, måske fordi jeg føler at hun valgte mig og ikke omvendt, og måse fordi hun til dato er den kat jeg har haft længst tid, hun er også min første indekat, så alt i alt er hun meget speciel..
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Hun starter fra en ende af, og efter at have fortalt, hvor speciel lige denne hvalp var, slutter hun med "og derfor elskede jeg den mest".
Og efter hver hvalp, hun fortæller om, slutter hun med de samme ord.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Annoncer: 1 Emner: 68 Svar: 9.959
Da jeg sidst mistede en kat, og var så ked så ked, havde jeg en drøm, hvor min gamle elskede Spip (der var død ca. 10 år før) kom og hjalp mig med begravelsen og trøstede mig i sorgen. Det mærkelige var, at Spip straks føltes <b>meget</b> tættere på, end Isa der netop var død.
mar 2013
Følger: 1 Katte: 1 Svar: 11
Når man elsker så meget det gør ondt!