Dyremishandling... {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen..
Bliver simpelthen nødt til at fortælle det her til jer, da jeg i dag fik en skrækkelig fortælling i dag af vide af min veninde..
Det er det at min veninde i dag stod og snakkede med en arbejds kollega (ung pige på 18 år) om de var til katte eller hunde og min veninde ligesom mig selv er til katte og arbejdskollaen var til hunde.
De kom lidt op og diskutere om hvorfor katte eller hunde var renlige dyr m.m. og arbejdskollegaen blev lidt grov og sagde de var da for klamme at de slikkede sig selv og alt mulig andet lort.. Men det var ikke det der forarget hende...nej hun fortalte at hendes far skød "vildkatte" i deres have med et jagtgevær og at hun syntes det havde de fortjent fordi de skulle da ikke komme ind i deres have og hvis ikke de fattede det var de da bare for dumme de katte.. Hun fortalte at hendes far havde skudt 2 katte...
Jeg ved simpethen ikke om jeg skal melde ham eller hvad.. jeg snakker ikke med pigen mere, men min veninde arbejder jo stadig med hende, men er bange for at det skulle komme ud, at det var hende der havde sladret, og arbejdskollegaens såkaldte venner og familie skulle komme efter hende ( det skal så siges at de venner og familie ikke ligefrem har en "ren" fortid med sig)
Hvad skal jeg gøre...??
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
okt 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 47
maj 2007
okt 2006
Mille: Nej det er slet ikke sjovt at stå i det her dilemma og hvor meget vil de gøre ved det hvis man meldte det..??.:(
okt 2006
maj 2007
maj 2007
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 584
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 1.297
Det er jo ikke alle der øretatoverer deres kat...
Så rent faktisk kan man ikke advare ejeren til katten, hvis der ingen beviser er på at den er vild eller tam...
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 362
Men kan da godt fölge irritations momentet i at have andres katte rendende.
Man bryger det meget på landet for at holde bestanden nede, men dete r til tider mere humant end den måde vild kattene ellers dör på
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Og vildkatte og vildkatte - garanteret folks kæledyr han skyder :o(
Dyremishandling...