{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

Neutralisering efter fødsel. {{forumTopicSubject}}

Vores smukke lille hun mis har født os 4 dejlige små killinger, men vi vil gerne have hende neutraliseret så hurtig som muligt så hun ikke lave flere børn.

Hvor tidligt kan man det?

Er det muligt at hun kan gå ud og blive gravid hurtigt igen imens hun dier?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neutralisering efter fødsel.
  • #1   24. mar 2008 Efter en del søgen på nettet fandt jeg dette som giver meget god mening.

Når en hunkat får killinger kan den komme i løbetid allerede få dage efter fødslen men det er for tidligt at få hende neutraliseret på dette tidspunkt fordi hun skal amme killingerne. Man er nødt til at give hunkatten p-piller i en periode indtil killingerne er 11-12 uger gamle. Når killingerne når denne alder dier de ikke så meget mere og der er heller ikke særlig meget mælk i kirtlerne. Hunkatten kan nu neutraliseres uden at det virker voldsomt traumatisk på forholdet mellem katten og dens killinger.

Så jeg skal til Dr. Dyr imorgen og have P-Piller.

• #3   24. mar 2008 Ja det går bare ikke, vi har to andre katte og de alle er inde/udekatte.

• #4   24. mar 2008 Hej

tillykke med de små og hvor er det SUPER du vælger at neutraliserer din kat..

jeg er nu ikke enig med at du skal vente helt til de små er 12 uger... og at du allerede skal give din kat p-piller..

Min hun kat blev neutraliseret kort tid efter, men min dyrlæge lavede indgrebet på siden af katten.. dvs. ingen sygningen under maven..

det virkede super, og hun blev kun syet med få sting, og de små killinger kunne dige vidre uden problemer ..

Held og lykke

Kommentér på:
Neutralisering efter fødsel.

Annonce