neutraliseret igår {{forumTopicSubject}}
Så blev de små neutraliserede igår. Det gik godt, de er begge sunde og raske. Balder vejer 1,2 kg mere end sin søster så han er ifølge dyrlægen "en RIGTIG hankat"
Men hvor var det synd for dem da man fik dem hjem og de dinglede omkring og kunne slet ikke styre kroppen. Men de søgte tryghed hos os og skulle være tæt på os hele aftenen igår. Hun sov på sin fars skød og han med min hånd mellem sine poter foran fjernsynet.
Idag er så dagen derpå og de spiser fint og går omkring.
Problemet er at han er frisk og frejdig allerede idag og genoptager deres sædvanlige lege med slåskamp osv. Hun vil ikke da hun jo stadig er øm. De har fået smertestillende her til morgen og hun har en blød krave på for at undgå at hun skal slikke såret.
Jeg prøver at få ham til at lade hende være, men han forstår jo selvfølgelig ikke at hans ellers vilde søster pludselig ikke vil lege. Jeg ville skille dem ad, hvis ikke det var fordi jeg vidste at de ikke kan undvære hinanden og ville blive endnu mere utrygge hvis de skulle være adskilt.
Men hvor var der uhyggelig tomt i min lejlighed i de 8 timer de var hos lægen. jeg kunne tude ved tanken om hvor lidt liv der pludselig ville være i min hverdag hvis de ikke var der, og forstår slet ikke jeg har levet uden katte før!!
Ikke rigtig et spørgsmål, mere reflektioner og en opdatering.
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 8 Svar: 184
Knus, miauws fra Ramses, Sethi og deres mor
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Har aldrig haft problemer med det og har praktiseret tidlig neutralisering i flere år.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Jeg har da også et par gange oplevet en allergisk reaktion på suturen.
Den opstår ofte på ca. 3-4-dagen efter operationen, men giver man noget smertestillende og kløestillende, Medrol eller Tavegyl (antihistamin), er symptomerne forsvundet i løbet af højst en times tid.
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
Noget andet er at de er blevet øretatoverede i samme omgang. Allerede nu er en del af det grønne snask faldet af og deres ører er ganske pæne..men kan ikke rigtig se tatoveringen særlig tydeligt..er det normalt?
neutraliseret igår