Ny kat!!!! {{forumTopicSubject}}
Jeg har i går købt/fået mig en skøn lille killing som trængte til at blive reddet, min mors veninde har fået 3 killinger for 3 dage siden og hun har desværre ikke den rette indstilling til dyr som vi andre har, så hun havde sagt at hvis der ikke var fundet købere til dem inden 1 uge ville de blive aflivet (ikke af en dyrlæge!!) jeg så dem så igår og der var en lille creme farvet hankat og 1 sort hun og en 3 farvet hun kat, den lille han er en tro kopi af min gamle Flemming som bor hos min mor, han er nu 14 år og lever desværre på lånt tid.. så den lille creme dreng kommer til at bo her for dø skal han i hvert fald ikke.. Hun vil heller ikke holde dem til de er 12 uger for det gider hun ikke selvom jeg har sagt til hende at man IKKE må tage dem fra før.. men hun siger at hvis jeg skal have ham må jeg hente ham når han er omkring 8 uger ellers blir han aflivet.. Nu er jeg så heldig at min ene kat skal have killinger inden for et par uger og jeg ved hun vil tage ham til sig, så han kommer ikke til at mangle noget her.. Men hvor ville jeg ønske at hun bare fik neutraliseret de katte så der ikke kom flere killinger hos dem... Nogen mennesker burde ikke have dyr!!!!
Jeg kan virkelig blive så harm over folk der er så uansvarlige... er stadig hidsig på hende, men nu er der i hvert fald en af killingerne der overlever...
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
feb 2005
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 63 Svar: 405
Er intra i en eller 2 killinger men kan dog forst tage dem fra den 11/5-06
Men det er jo nok for sent.. eller hvad ?
Vil utrolig gerne hjælpe...
feb 2005
Tak for jeres hjælp alle sammen.
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 63 Svar: 405
Det er jo lidt langt væk..
Dejligt at du har fundet nogle der vil tage de små kær..
Ny kat!!!!